Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

KKE για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών: Σε έναν κόσμο που δεν χωρά τα όνειρά μας, δεν επιλέγουμε τη φυγή

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, το ΚΚΕ, σε ανακοίνωσή του, υποστηρίζει ότι η διάδοση της χρήσης ναρκωτικών και άλλων μορφών εξάρτησης συνδέεται με τις κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες που διαμορφώνει το σημερινό σύστημα, ενώ ζητά ενίσχυση της πρόληψης, της θεραπείας και της κοινωνικής επανένταξης μέσω αποκλειστικά δημόσιων και δωρεάν δομών.

«Το ΚΚΕ έχει ασίγαστο μέτωπο με ό,τι “ναρκώνει” το μυαλό, τη συνείδηση και τη δράση της νέας γενιάς με τις σάπιες αξίες του καπιταλιστικού συστήματος, που βρίσκεται σε παρακμή και προβάλλει ακόμα και τη χρήση ουσιών ως “ελεύθερη επιλογή” και ως “ατομικό δικαίωμα”» τονίζει ανακοίνωση του κόμματος για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών και προσθέτει:

«Καλεί κάθε νέο άνθρωπο να μη συμβιβαστεί με έναν τρόπο ζωής που προβάλλει την ατομική “φυγή” και την αποξένωση ως λύση. Να μη στέκεται στο περιθώριο, αλλά με την αγωνιστική στάση και δράση του να γίνει πρωταγωνιστής των εξελίξεων, να αντιπαλεύει συλλογικά ό,τι “στενεύει” τη ζωή του για να “χωρέσει” μέσα στα καλούπια αυτού του συστήματος».

«Τα στοιχεία για τη διάδοση της χρήσης ναρκωτικών ουσιών και άλλων εξαρτήσεων είναι αποκαλυπτικά: Χρόνο με το χρόνο αυξάνεται η χρήση στις μαθητικές ηλικίες, μειώνεται η ηλικία πρώτης επαφής με τα ναρκωτικά λίγο μετά τα 13έτη, πάνω από το 70% των μαθητών θεωρεί ότι η κάνναβη δεν είναι ναρκωτικό. Παράλληλα, αυξάνονται τα ποσοστά υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ, ενασχόλησης με τυχερά παιχνίδια και με τα social media στους εφήβους στη χώρα μας.

Η στρατηγική της ΕΕ και η σύμπλευση όλων των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων στη χώρα μας ευθύνονται για τα τραγικά αποτελέσματα που βιώνουμε και σε αυτόν τον τομέα. Διαχρονικά προβάλλουν αντιεπιστημονικά και αντιδραστικά ιδεολογήματα, όπως η θεωρία του “λειτουργικού” χρήστη, που οδηγεί στον συμβιβασμό με το πρόβλημα της εξάρτησης και στην υπονόμευση της απεξάρτησης» σημειώνει η ανακοίνωση του κόμματος και αναφέρει στη συνέχεια:

«Η κυβέρνηση της ΝΔ επιδίδεται σε μέτρα απαγορεύσεων και καταστολής, ενώ την ίδια ώρα με την πολιτική της ενισχύει όλες τις αιτίες που στρέφουν έναν νέο στις εξαρτήσεις. Ταυτόχρονα διαλύει τα “στεγνά” θεραπευτικά προγράμματα και την πρόληψη, με ορατά ήδη τα τραγικά αποτελέσματα για τα οποία είχαν προειδοποιήσει εργαζόμενοι, επιστημονικοί και κοινωνικοί φορείς που αντιτάχθηκαν στην ίδρυση του ΕΟΠΑΕ.

Είναι βαριές οι ευθύνες και των άλλων κομμάτων που, είτε από θέση κυβέρνησης είτε αντιπολίτευσης, στήριξαν την πολιτική “μείωσης της βλάβης“, την είσοδο ιδιωτών και ΜΚΟ στον ευαίσθητο κοινωνικό τομέα της πρόληψης και απεξάρτησης, που πρωτοστάτησαν στην αθώωση της κάνναβης, στήνοντας μπίζνες και μοιράζοντας αλληλοσυγχαρητήρια μεταξύ τους».

«Το ΚΚΕ» καταλήγει η ανακοίνωση «καλεί τους νέους ανθρώπους, τους εργαζόμενους στην πρόληψη και τη θεραπεία των εξαρτήσεων, τις οικογένειες των χρηστών, σε συμπόρευση μέσα από τους οργανωμένους φορείς του κινήματος, ώστε να αντιπαλέψουμε τη μήτρα του προβλήματος, το ίδιο το σύστημα της εκμετάλλευσης, που συντηρεί το φαινόμενο της χρήσης ουσιών για την κοινωνική καταστολή και την αποστράτευση χιλιάδων νέων ανθρώπων. Να αγωνιστούμε για δωρεάν, υψηλού επιπέδου πρόληψη, θεραπεία, κοινωνική επανένταξη, για ίδρυση νέων δομών σε όλη τη χώρα, με επαρκές και μόνιμο προσωπικό, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση και τη διάλυση της πρόληψης και της θεραπείας.

Σε έναν κόσμο που δεν χωρά τα όνειρά μας, δεν επιλέγουμε τη φυγή. Επιλέγουμε να τον αλλάξουμε. Με το ΚΚΕ μπροστά, για μια κοινωνία ελεύθερη από ναρκωτικά και όχι με “ελεύθερα” τα ναρκωτικά».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

www.ertnews.gr

Πηγή www.ertnews.gr