H πτώση των τιμών του πετρελαίου, στα επίπεδα προ της κρίσης που προκάλεσε ο πόλεμος στο Ιράν, έχει φέρνει διχογνωμία στο ΔΣ της ΕΚΤ, για την συνέχιση ή μη, της αύξηση των επιτοκίων του ευρώ, με στόχο τη μείωση του πληθωρισμού. Τα πιο ήπια μέλη, τα “περιστέρια”, θεωρούν ότι πρέπει να δοθεί χρόνος, να ομαλοποιηθεί η κατάσταση μετά τη συμφωνία ΗΠΑ- Ιράν, ενώ οι σκληροί της ΕΚΤ, τα “γεράκια”, επιμένουν στην επιστροφή του πληθωρισμού στο 2% το ταχύτερο, ζητώντας την συνέχιση αύξησης των επιτοκίων, ανεξαρτήτως των συνεπειών. Τη ίδια ώρα, οι αγορές άλλαξαν την θέση τους και περιμένουν το πολύ άλλη μια αύξηση 0,25%, αλλά μέχρι και το τέλος του χρόνου.
Πηγή www.capital.gr
Δεύτερες σκέψεις στην ΕΚΤ για το πότε και αν θα αυξήσει πάλι τα επιτόκια













