Ο Νίκολας Πεπέ σκόραρε και τα δύο τέρματα της Ακτής Ελεφαντοστού στη νίκη με 2-0 επί του Κουρασάο και αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης της αναμέτρησης.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του μετά το παιχνίδι:
«Είναι μια μέρα υπερηφάνειας και χαράς. Έχουμε προκριθεί στη νοκ άουτ φάση και αυτό αποτελεί λόγο για να είναι υπερήφανος ολόκληρος ο λαός της Ακτής Ελεφαντοστού.
Τα δύο γκολ που πέτυχα οφείλονται στην ομάδα μου. Στο πρώτο, ο Γιαν (Ντιομαντέ) έκανε εξαιρετική δουλειά και μου έδωσε την κατάλληλη πάσα. Στο δεύτερο, ο Ιμπρά (Σανγκαρέ) έβγαλε μια υπέροχη ασίστ και εγώ απλώς χρειάστηκε να βάλω το πόδι μου στην μπάλα.
Πρόκειται για μια ατομική διάκριση, αλλά ταυτόχρονα και για μια ομαδική επιτυχία. Προχωράμε παιχνίδι με το παιχνίδι. Θα προσπαθήσουμε να φτάσουμε όσο πιο μακριά γίνεται, καθώς διαθέτουμε τους παίκτες και την ποιότητα για να το πετύχουμε. Θα πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι, να ξεκουραστούμε και στη συνέχεια να δούμε ποιος θα είναι ο επόμενος αντίπαλός μας».
The post Πεπέ: «Είναι μια μέρα υπερηφάνειας και χαράς» appeared first on www.ertsports.gr.














