Θα ήθελα μέσω των σελίδων σας να εκφράσω την ευχάριστη ΕΚΠΛΗΞΗ που μου επιφυλάσσει τα τελευταία χρόνια ,η ΔΕΥΑ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ!
Ο εκσυγχρονισμός σε όλα, από σύγχρονες μεθόδους επικοινωνίας, αμεσότητα επικοινωνιών και επεμβάσεων, συνεργασιμότητα σε τεχνικά θέματα, κατανόηση και καλόπιστο πνεύμα, ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΣΜΟΥΣ, και μια υψηλή ποιότητα στο νερό, τόσο από πλευράς πίεσης(αρά αποκατάσταση διαρροών που χρόνιζαν),και όσο στην καθαρότητα του ιδίου του νερού.
Το πνεύμα καλής συνεργασίας, με άμεση συμμετοχή από την Δνση, το Διοικητικό προσωπικό, μέχρι και τον τεχνίτη και εργαζόμενο που επεμβαίνει στο έργο!!!!
Εύχομαι τα καλλίτερα, και να έχουμε συνέχεια,
Με εκτίμηση,
ΤΣΙΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Μηχανολόγος -Ηλεκτρολόγος Μηχανικός















