Ένοχοι κρίθηκαν από το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Λάρισας ένας επιχειρηματίας και δύο στελέχη εταιρίας για το εργατικό δυστύχημα σε χώρο μονάδας υπο κατασκευή στο δρόμο Αμπελώνα- Δελερίων τον Ιούνιο του 2020.
Αρχικά στο πρωτόδικο δικαστήριο κατηγορούμενοι βρέθηκαν πέντε άτομα ωστόσο οι δύο αθωώθηκαν, και καταδικάστηκαν τα δύο στελέχη της εταιρείας όπου δούλευε ο 61χρονος και ο επιχειρηματίας στην μονάδα του οποίου σημειώθηκε το τραγικό συμβάν.
Αντικείμενο της υπόθεσης και σε αυτό το δικαστήριο ήταν η αναθεώρηση της άδειας που δεν είχε βγει τότε για να πραγματοποιηθούν επιπλέον εργασίες στην μονάδα που κατασκεύαζε ο επιχειρηματίας και αν παρόλα αυτά ο 61χρονος πήγε να εργαστεί στην μονάδα μετά από εντολή των εργοδοτών του ή με δική του πρωτοβουλία για το «έξτρα» μεροκάματο.
Στην αγόρευση του ο εισαγγελέας πρότεινε την απαλλαγή των δύο στελεχών καθώς όπως τόνισε δεν υπήρξε κάτι που να τους συνδέει με το έργο ενώ αντιθέτως η ευθύνη ήταν αποκλειστικά του επιχειρηματία που είχε ζητήσει την επίσπευση των εργασιών.
Το δικαστήριο ωστόσο καταδίκασε και τους τρεις κατηγορούμενους για το αδίκημα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια και επέβαλλε ποινές κατά περίπτωση 12 και 10 μηνών με τριετή αναστολή.
Κ.Κοντοκώστας














