Δεύτερη μέρα εξετάσεων για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ είναι η Τρίτη 2 Ιουνίου, και στα δύο εξεταστικά κέντρα του νομού Καρδίτσας, όπως και όλης της χώρας, διαγωνίστηκαν στα μαθηματικά.
Τα παιδιά που διεκδικούν θέση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πήραν τα θέμα των μαθηματικών λόγο μετά τις 8:30, χωρίς να υπάρξει κάποιο πρόβλημα και οι εξετάσεις εξελίχθηκαν ομαλά από κάθε άποψη.
Για άλλη πάντως μία φορά η αποχή για τους υποψηφίους των ΕΠΑΛ είναι σε υψηλά επίπεδα. Στο εξεταστικό κέντρο των Σοφάδων είναι στο 50% καθώς από τα 54 άτομα που είχαν δηλώσει συμμετοχή, στις αίθουσες μπήκαν τα 27 εξ αυτών.
Στο εξεταστικό κέντρο της Καρδίτσας συγκριτικά τα πράγματα ήταν σαφώς καλύτερα από πλευράς συμμετοχής καθώς έφθασε το 75% (120 παρόντες, 41 απόντες) αλλά σίγουρα το 25% αποχής δεν είναι μικρό.
Συνολικά στα δύο εξεταστικά η «δύναμη» των υποψηφίων ήταν 215 άτομα, από τα οποία πήραν θέση στα θρανία τα 147 με την συμμετοχή να φθάνει σε ποσοστό 68% και την αποχή στο 32%.
Οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ θα συνεχίσουν πλέον με μαθήματα ειδικότητας την προσεχή Πέμπτη 4 Ιουνίου, ενώ αύριο Τετάρτη επανέρχονται στα εξεταστικά κέντρα οι υποψήφιοι των ΓΕΛ.
Δείτε τα θέματα της ημέρας που κλήθηκαν να απαντήσουν οι υποψήφιοι εδώ.
Π.Κ.
φωτογραφίαα αρχείου















