Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Κινητοποίηση αγροτών, κτηνοτρόφων και εργατικών σωματείων της Καρδίτσας στο κέντρο της πόλης (+Φωτο +Βίντεο)

Για μισή περίπου ώρα η οδός Ηρώων Πολυτεχνείου έκλεισε από τα τρακτέρ και τα επαγγελματικά οχήματα στο πλαίσιο της σημερινής (Τετάρτη 24/6) κινητοποίησης του σωματείου αγροτών ΕΟΑΣΚ που διεκδικεί μεταξύ άλλων τις πληρωμές που η Κυβέρνηση υποσχέθηκε μετά τις φυσικές καταστροφές «Ιανός» και «Daniel» τα προηγούμενα χρόνια.

Προς συμπαράσταση στις κινητοποιήσεις, τη στήριξη του πρόσφερε το Σωματείο Εμποροϋπαλλήλων Ν. Καρδίτσας ενώ επί της πλατείας βρέθηκαν και εκπρόσωποι φορέων και συνδικάτων εργατών και υπαλλήλων εν ενεργεία αλλά και συνταξιούχων του Ν. Καρδίτσας.

Λίγο νωρίτερα πραγματοποιήθηκε μία προσυγκέντρωση στον χώρο της Εμποροπανήγυρης στην Καρδιτσομαγούλα πριν η πομπή ξεκινήσει για το κέντρο της πόλης.

Οι αγρότες εκφράζουν την έντονη απογοήτευση τους για την κατάσταση που αντιμετωπίζουν, υπογραμμίζοντας ότι τα προβλήματα είναι κοινά και οι αιτίες τους είναι οι ίδιες που τους “βγάζουν” στους δρόμους ανέφερε σε δήλωση του ο Πρόεδρος του ΕΟΑΣΚ κ. Κώστας Τζέλλας.

Όπως επισήμανε, οι υποσχέσεις της κυβέρνησης για οικονομική ενίσχυση δεν έχουν υλοποιηθεί, με αποτέλεσμα οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι να μην μπορούν να επιβιώσουν και να καλλιεργήσουν.

Από πλευράς κτηνοτρόφων, ο Πρόεδρος του Συλλόγου του Παλαμά κ. Φώτης Πατούλης ανέφερε μεταξύ άλλων και για τον δικό του χώρο πως κάθε μέρα που περνάει είναι και πιο δύσκολη για το επάγγελμα και τον κλάδο τους λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ζητώντας από την Κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της.

Ο κ. Γιώργος Παπαδόπουλος, Πρόεδρος του Σωματείου Εμποροϋπαλλήλων Ν. Καρδίτσας στη δίκη του δήλωση υπογράμμισε ότι: «Ο αγώνας μας με τους αγρότες είναι κοινός. Έχουμε υποχρέωση να στεκόμαστε στο πλευρό τους ενάντια στην ίδια πολιτική. Εργατιά – Αγροτιά μια φωνή και μια γροθιά» ολοκλήρωσε.

Οι εκπρόσωποι τόσο των αγροτικών όσο και των κτηνοτροφικών και εργατικών σωματείων τονίζουν ότι θα συνεχίσουν τον αγώνα τους με διάφορες μορφές και μέσα στο καλοκαίρι μέχρι να ικανοποιηθούν τα δίκαια αιτήματα τους λέγοντας ότι η οργάνωση και η ενότητα είναι η δύναμη τους και πως οι αγώνες της κοινωνίας δίνονται στο δρόμο και όχι στα γραφεία.

Π.Β. 

{gallery}20260624_trakter_karditsa{/gallery}

Πηγή www.karditsalive.net