Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

“Μου έκλεψαν τα χάπια μου και με παρακολουθούν”- Στο αυτόφωρο νεαρός μετά από κατανάλωση χαπιών

Στην Εισαγγελέα του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Βόλου οδηγήθηκε σήμερα, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, ένας 25χρονος άνδρας, κάτοικος Νέας Αγχιάλου, κατηγορούμενος για ενδοοικογενειακή προσβολή της γενετήσιας αξιοπρέπειας σε βάρος της μητέρας του.

Το ιστορικό

Τα Χριστούγεννα του 2025 οι γονείς του κατηγορουμένου βρήκαν τον γιο τους σε άθλια κατάσταση στο φοιτητικό του σπίτι στην Αλεξανδρούπολη και αποφάσισαν να τον φέρουν πίσω, προκειμένου να τον βοηθήσουν να ξεκινήσει απεξάρτηση. Τον τελευταίο μήνα έχει ενταχθεί σε πρόγραμμα, στο πλαίσιο του οποίου παρακολουθείται από ψυχίατρο και λαμβάνει την ανάλογη φαρμακευτική αγωγή.

Την Πέμπτη το απόγευμα, ο κατηγορούμενος πήρε μεγάλη δόση της αγωγής του, και ήρθε σε κατάσταση υπερδιέγερσης. Ενώ η μητέρα του κοιμόταν, την κατηγόρησε ότι του έκλεψε τα χάπια και άρχισε να ξεσπά σε τοίχους και αντικείμενα. Στη συνέχεια βγήκε στην αυλή του σπιτιού, όπου με τις φωνές του αναστάτωσε τους γείτονες και κάλεσε ο ίδιος τον ψυχίατρο του. Αφού ο γιατρός του δεν απάντησε, στην συνέχεια κάλεσε την αστυνομία.

Σύμφωνα με τη δικογραφία, την έβριζε χυδαία προσβάλοντας βάναυσα της γενετήσια αξιοπρέπειας της. Οι αστυνομικοί τον συνέλαβαν και τον οδήγησαν στο κρατητήριο, όπου πέρασε το βράδυ.

Κατά την ακροαματική διαδικασία

Η παθούσα υποστήριξε ότι η ίδια δεν αντιλήφθηκε τις βρισιές, καθώς βρισκόταν μέσα στην οικία της. Κάποια στιγμή, όμως, έσκυψε στο παράθυρο και είδε ότι είχε έρθει περιπολικό έξω από το σπίτι της. Δήλωσε ότι δεν κατηγορεί τον γιο της και πως δεν επιθυμεί την ποινική του δίωξη, καθώς τον θεωρεί άρρωστο. Ζήτησε, ωστόσο, τη βοήθεια του δικαστηρίου, καθώς θεωρεί ότι ο 25χρονος χρειάζεται θεραπεία απεξάρτησης. Ενώ δήλωσε ότι μέσα σε δυο μέρες είχε λάβει περίπου 60 δισκία χαπιών, αγωγή για ολόκληρο μήνα.

Ο 25χρονος αρχικά να φάνηκε να μην αντιλαμβάνεται για πιο λόγο οδηγήθηκε κατά την αυτόφωρη διαδικασία στην δικαστική αίθουσα. Δήλωσε ότι ήθελε να ενημερωθεί από την έδρα για την κατηγορία που τον βάραινε καθώς ο ίδιος είχε την εντύπωση πως η κατάθεση που είχε κάνει νωρίτερα στο αστυνομικό τμήμα αφορούσε την κλοπή των ναρκωτικών δισκίων του.

Αφού ενημερώθηκε ο κατηγορούμενος αρνήθηκε την κατηγορία της προσβολής γενετήσιας αξιοπρέπειας κατα της μητέρας του, λέγοντας ότι δεν υπάρχει περίπτωση να το έκανε. Ενώ στη συνέχεια υποστήριξε ότι έβριζε γενικά και η μητέρα του δεν ήταν μπροστά. Παραδέχθηκε ότι έχει σοβαρό πρόβλημα με τις ναρκωτικές ουσίες.

Ισχυρίστηκε ότι το πρόβλημά του ξεκίνησε όταν παρήγγειλε μόνος του χάπια από το διαδίκτυο και από την κατάχρηση, εθίστηκε. Κατά την ακροαματική διαδικασία δήλωσε ενώπιον του δικαστηρίου ότι έκανε κατανάλωση μόνο εννέα χαπιών αντί των τριών που όριζε η αγωγή του. Τρελάθηκε όταν συνειδητοποίησε ότι του έλειπαν τα υπόλοιπα χάπια και θα έπρεπε να περιμένει δύο εβδομάδες μέχρι να του συνταγογραφηθούν νέα. Παράλληλα, δήλωσε στο δικαστήριο ότι παρακολουθείται και πως θα πρέπει να μεταβεί άμεσα για να κάνει καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, υποστηρίζοντας ότι, βρισκόμενος στη δικαστική αίθουσα, χάνει πολύτιμο χρόνο.

Η ποινή

Η έδρα έκρινε ένοχο τον κατηγορούμενο, του αναγνώρισε το ελαφρυντικό ότι ενήργησε από οργή και του επέβαλε ποινή φυλάκισης έξι μηνών, με τριετή αναστολή. Η έφεσή του έχει αναστέλλουσα δύναμη.

Μαριαρένα Οικονομοπούλου

Πηγή www.thenewspaper.gr