Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Πανελλήνιο Εφήβων: Ήττα για τον ΑΣ Καρδίτσας από τον Ολυμπιακό με 67-89

Ο Ολυμπιακός επικράτησε 89-67 του ΑΣ Καρδίτσας στην πρώτη αναμέτρηση του 53ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Εφήβων, παίρνοντας τη νίκη στην πρεμιέρα του πρώτου ομίλου της διοργάνωσης με επιβλητική εμφάνιση στο δεύτερο ημίχρονο.

 

Σε ένα πρώτο ημίχρονο με ένταση και δυνατές άμυνες, ο Ολυμπιακός κατάφερε να επιβάλει σταδιακά τον ρυθμό του και να πάει στα αποδυτήρια με προβάδισμα, εκμεταλλευόμενος το επιθετικό του ξέσπασμα προς το τέλος της πρώτης περιόδου και τη σταθερότητά του στη δεύτερη.

Ο ΑΣ Καρδίτσας μπήκε πιο δυνατά στην αναμέτρηση και προηγήθηκε 9-5 στο 4’, δείχνοντας διάθεση να ελέγξει τον ρυθμό μέσα από την άμυνά του. Ο Ολυμπιακός απάντησε με τον Χαϊδεμένο να φέρνει το παιχνίδι στα ίσια (9-9, 6’), σε ένα διάστημα όπου οι άμυνες είχαν τον πρώτο λόγο και οι επιθέσεις δυσκολεύονταν να βρουν ρυθμό. Η ομάδα της Καρδίτσας ανέκτησε προβάδισμα τεσσάρων πόντων (13-9, 7’) με καλάθι του Καλογριανίτη, όμως οι «ερυθρόλευκοι» έκλεισαν εντυπωσιακά την περίοδο, τρέχοντας σερί και παίρνοντας το προβάδισμα με 21-15.

.Στη δεύτερη περίοδο ο Ολυμπιακός μπήκε με την ίδια ένταση και κατάφερε να «χτίσει» για πρώτη φορά διψήφια διαφορά, με τρίποντο του Νόττα από τη γωνία (26-15, 12’). Οι Πειραιώτες διατηρούσαν σταθερά τον έλεγχο (30-20, 15’), όμως ο Λιάπης με τρίποντο μείωσε σε μονοψήφια επίπεδα (37-30, 17’), δίνοντας προσωρινά νέα πνοή στην Καρδίτσα.

Η ομάδα του coach Παντελάκη αντέδρασε άμεσα, ανέβασε ξανά τη διαφορά και έκλεισε το ημίχρονο μπροστά με 44-33. Κομβικός για τον Ολυμπιακό στο πρώτο μέρος ήταν ο Χαϊδεμένος, που πραγματοποίησε εξαιρετική εμφάνιση με 14 πόντους και 3 ασίστ, οδηγώντας επιθετικά την ομάδα του

Με την έναρξη του δευτέρου ημιχρόνου ο ΑΣΚ μπήκε πιο δυνατά και κατάφερε να επιστρέψει στο παιχνίδι. Μείωσε αρχικά στους τέσσερις (40-44, 23’) και στη συνέχεια στους δύο (45-47, 25’) με καλάθι του Ζευγαρά, βάζοντας πίεση στον Ολυμπιακό.

Η διαφορά έφτασε στην ελάχιστη τιμή της μετά από καλάθι και φάουλ του Μπαχτσεβάνη (54-55, 27’), ενώ ο Μπενέκης έδωσε προβάδισμα στην Καρδίτσα (56-55, 27’) με καλάθι στο ανοιχτό γήπεδο. Η απάντηση των «ερυθρόλευκων» ήταν άμεση, με τους Μπουζούλα και Παπαϊωάννου να επαναφέρουν την ομάδα τους μπροστά (60-56, 28’), με το τρίτο δεκάλεπτο να ολοκληρώνεται στο 63-58 υπέρ του Ολυμπιακού.

Στην τέταρτη περίοδο ο Ολυμπιακός ανέβασε κατακόρυφα την απόδοσή του και «καθάρισε» την αναμέτρηση. Με ένα γρήγορο 4-0 πήρε ξανά διψήφια διαφορά (68-58, 32’), ενώ ο Μαλάκος με τρίποντο έστειλε τη διαφορά στο +15 (76-61, 34’). Οι Πειραιώτες συνέχισαν στον ίδιο ρυθμό, φτάνοντας ακόμη και στο +20 (81-61, 35’ και 87-67, 37’), ελέγχοντας πλήρως το παιχνίδι μέχρι το φινάλε.

Διαιτητές: Τοπαλίδης-Δώνης-Λαμπρόπουλος

Δεκάλεπτα: 15-21, 33-44, 58-63, 67-89

ΑΣ Καρδίτσας (Μυλωνάς): Πηλίτσης 11, Ντάλλας 6, Καλογριανίτης 17 (5), Κοτσιαρίδης, Μπαχτσεβάνης 6 (1), Μπενέκης 11 (1), Νατσινάς, Λιάππης 7 (1), Μπακράτσης, Ζευγαράς 6, Μπατατέγας 3

Ολυμπιακός (Παντελάκης): Νόττας 9 (3), Δέδες 6 (2), Νικολάου 4, Χαϊδεμένος 22, Παπαϊωάννου 11, Καζιάνης 5 (1), Κουμπούλης, Μαλάκος 6 (2), Γκίκας, Φυλακτάκης 2, Μπουζούλας 22, Τουρής 2

Πηγή www.karditsalive.net