Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Παν. Ευθυμίου: Επίκειται συντήρηση οργάνων και αλλαγή στεφανιών στο Παλέρμο – Έκκληση να σταματήσουν οι καταστροφές

Μέχρι τέλος Ιουνίου θα ξεκινήσει η διαδικασία συντήρησης των οργάνων γυμναστικής στο Παλέρμο και ταυτόχρονα, από την ίδια εταιρεία θα αλλαχθούν τα στεφάνια στις μπασκέτες.

Αυτό ανέφερε μιλώντας στο KarditsaLive.Net, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος κ. Παναγιώτης Ευθυμίου, μετά από επικοινωνία που είχαμε μαζί του, με αφορμή και διαμαρτυρίες συμπολιτών, ειδικά για τα στεφάνια.

Ο κ. Ευθυμίου επισήμανε ότι είναι η τρίτη φορά, μέσα σύντομο χρονικό διάστημα, που θα γίνει αλλαγή και μάλιστα τα καινούργια που θα τοποθετηθούν θα έχουν ειδικά ελατήρια για να αντέχουν τους κραδασμούς.

Οι δημότες καλά κάνουν και διαμαρτύρονται, πρόσθεσε, αλλά θα πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει κωλυσιεργία από πλευράς Δήμου. Το πρόβλημα είναι ότι αλλάζονται και σχεδόν άμεσα κάποιοι τα καταστρέφουν. Υπάρχουν μαρτυρίες ότι μεταμεσονύκτιες ώρες πάνε άτομα και κρεμιούνται από τα στεφάνια. Τα χρησιμοποιούν σαν μονόζυγο και σπάνε.

Είναι σημαντικό ο καθένας μας να αντιληφθεί πως πρόκειται για δημόσια περιουσία, για κτήμα όλων των δημοτών και δεν πρέπει να έχουν τέτοια μεταχείριση. Τα χρήματα, κατέληξε, που δαπανώνται για τα στεφάνια θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να βελτιωθεί κάποια άλλη αθλητική υποδομή. 

Π.Κ.

φωτογραφία αρχείου

Πηγή www.karditsalive.net