Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Παράσταση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν έξω από την Εφορία οι επαγγελματικοί σύλλογοι της Καρδίτσας (+Φωτο)

Από νωρίς το πρωί της Τρίτης (23/6) συγκεντρώνονται έξω από το κτίριο της ΑΑΔΕ Καρδίτσας, μια σειρά από εκπροσώπους συλλόγων – σωματείων από όλους σχεδόν τους κλάδους του εμπορίου, των οδηγών αλλά και αγροτών της Καρδίτσας και όχι μόνο ζητώντας μια σειρά από φορολογικές μεταρρυθμίσεις στους κλάδους των επαγγελμάτων τους αλλά και αποζημιώσεις σε όσους τις δικαιούνται από την καταστροφική κακοκαιρία «Daniel».

Το KarditsaLive.Net βρίσκεται στο σημείο και θα σας ενημερώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα για την οποιαδήποτε εξέλιξη.

Τι ζητάνε

-Άμεση κατάργηση του τεκμαρτού τρόπου της φορολόγησης μας

-Αφορολόγητο με το ποσό των 10000€ αυξημένο κατά 5000€ για κάθε τέκνο και για εμάς τους ελεύθερους και αυτοαπασχολούμενους επαγγελματίες

-Πραγματική μείωση των ασφαλιστικών μας εισφορών

-Κάτω τα χέρια από τους αγρότες μας

-Αποζημίωση στο 100% αυτών που δικαιούνται τις αποζημιώσεις από την καταστροφική πλημμύρα DANIEL

-Κατάργηση ειδικού φόρου κατανάλωσης σε καύσιμα και ενέργεια

Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ από την κινητοποίηση και δηλώσεις.

Π.Β. 

{gallery}20260623_eforia_diamartyria{/gallery}

Πηγή www.karditsalive.net