Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

«Πλειοψήφησαν» τα κοριτσάκια στις γεννήσεις του 2025 στο νοσοκομείο Καρδίτσας

Περισσότερα κοριτσάκια, σε σχέση με αγοράκια, γεννήθηκαν το 2025 στο νοσοκομείο Καρδίτσας, που είναι και ο μοναδικός φορέας υγείας που διαθέτει μαιευτική κλινική σε επίπεδο νομού.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που συγκέντρωσε το KarditsaLive.Net συνολικά πραγματοποιήθηκαν 86 τοκετοί από τους μαιευτήρες-χειρουργούς του νοσοκομείου που έφεραν στον κόσμο ισάριθμα νεογνά. Από αυτά τα 44 ήταν γένους θηλυκού και τα υπόλοιπα 42 γένους αρσενικού.

Ευχή όλων το 2026 ο αριθμός των παιδιών που θα γεννηθούν στο νοσηλευτικό ίδρυμα να είναι τριψήφιος και όσο το δυνατόν μεγαλύτερος, πράγμα ιδιαίτερα σημαντικό για ένα νομό που τον μαστίζει η υπογεννητικότητα.

Π.Κ.

Πηγή www.karditsalive.net