Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά τη συζήτηση που είχε με τον ιατρό διαστημικών αποστολών Αδριανό Γολέμη, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Greece in orbit -Η Ελλάδα στο διάστημα: Η επόμενη ημέρα», επισκέφθηκε τη Νέα Σμύρνη, ξεκινώντας από τις εγκαταστάσεις του Milon Camp, του θερινού αθλητικού προγράμματος του ιστορικού αθλητικού ομίλου Νέας Σμύρνης «Μίλων», όπου φιλοξενούνται καθημερινά αθλητικές και δημιουργικές δραστηριότητες για παιδιά.

Αμέσως μετά συναντήθηκε με μέλη του πολιτιστικού ομίλου φίλων τάβλι, Νέας Σμύρνης σε καφέ της περιοχής και στη συνέχεια περπάτησε στην κεντρική αγορά όπου συνομίλησε με πολίτες και καταστηματάρχες.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος















