«Συγγνώμη αν ανησύχησα κάποιον, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητά μου, έτσι είναι σχεδόν κάθε μέρα εδώ και 15 χρόνια», αναφέρει στις αναρτήσεις της
Η Μπέλα Χαντίντ μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της ακολούθους μια ιδιαίτερα δύσκολη στιγμή, αποκαλύπτοντας ότι περνά ακόμη ένα σοβαρό επεισόδιο της νόσου του Lyme.
Το 29χρονο μοντέλο δημοσίευσε στα Instagram stories μια φωτογραφία στην οποία εμφανίζεται ξαπλωμένη και δακρυσμένη, εξηγώντας ότι, παρότι κοιμάται έως και 11 ώρες, κοιμάται και μέσα στην ημέρα και ακολουθεί «κάθε θεραπευτικό πρωτόκολλο από όλους τους γιατρούς» που έχει επισκεφθεί, δεν έχει καταφέρει να αισθανθεί καλύτερα.
Η ίδια αποκάλυψε ότι τα συμπτώματά της οδηγούν συχνά σε «έντονη απομόνωση και κατάθλιψη, ειδικά όταν διαρκούν για μεγάλο χρονικό διάστημα».
Με σαρκαστική διάθεση έγραψε: «Τώρα έχω διαγνώσει μόνη μου άλλες 12 ασθένειες, οπότε όλα καλά. Και σήμερα δεν είναι η μέρα να μου πείτε να γράψω ημερολόγιο. Και ναι, ήπια νερό. Και όχι, δεν βγήκα για περπάτημα, γιατί λαχάνιασα μέχρι να πάω στην κουζίνα», συνοδεύοντας το μήνυμα με emojis γέλιου.
Μπέλα Χαντίντ: «Συγγνώμη αν ανησύχησα κάποιον, αυτή είναι η πραγματικότητά μου»
Δεν παρέλειψε να αυτοσαρκαστεί για τις συμβουλές που η ίδια έχει δώσει κατά καιρούς: «Δεν νομίζω ότι υπάρχει ούτε ένα εγκεφαλικό κύτταρο που να λειτουργεί και τα δύο τελευταία που μου έχουν απομείνει τσακώνονται μεταξύ τους. Οπότε συγγνώμη αν σας είπα ποτέ, σε μια κακή μέρα, να γράψετε ημερολόγιο. Το παίρνω πίσω». Και πρόσθεσε: «Πάντως έκανα μπάνιο χωρίς να λιποθυμήσω… οπότε, αν ξέρεις, ξέρεις. Για εμένα ήταν μεγάλο επίτευγμα σήμερα. Ίσως κάποιος να μου στείλει ένα μπισκότο».
Η Χαντίντ μοιράστηκε επίσης βίντεο του κωμικού Όλιβερ Τζορτζ σχετικά με τη ζωή με χρόνιες ασθένειες και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν όσοι προσπαθούν να οργανώσουν την καθημερινότητά τους.
Λίγες ώρες αργότερα επέστρεψε με νέο μήνυμα, θέλοντας να καθησυχάσει όσους ανησύχησαν.
«Συγγνώμη αν ανησύχησα κάποιον. Ξέρω ότι ακούγεται σοκαριστικό, αλλά αυτή είναι η πραγματικότητά μου και πλέον μπορώ να τη διαχειρίζομαι μέχρι ένα σημείο. Έτσι είναι σχεδόν κάθε μέρα εδώ και 15 χρόνια», έγραψε.
Η Μπέλα Χαντίντ έχει μιλήσει ανοιχτά τα τελευταία χρόνια για τη μάχη της με τη νόσο του Lyme, από την οποία διαγνώστηκε το 2012, όταν ήταν ακόμη έφηβη. Η μητέρα της, Γιολάντα Χαντίντ, και ο αδελφός της, Άνουαρ Χαντίντ, πάσχουν επίσης από την ίδια ασθένεια, η οποία μεταδίδεται συνήθως μέσω τσιμπήματος μολυσμένου κρότωνα (τσιμπουριού). Το 2023 και το 2025 η Χαντίντ χρειάστηκε να νοσηλευτεί για θεραπεία, ωστόσο κατάφερε να αναρρώσει και να επιστρέψει στις πασαρέλες.
Μέσω Instagram, το supermodel μοιράζεται με τους διαδικτυακούς του ακολούθους φωτογραφίες και περιγραφές από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην καθημερινότητα και την καριέρα της.















