Στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες κατέληξε μια νεαρή γυναίκα, οδηγός ΙΧ, ύστερα από αντιπαράθεση με έναν δικυκλιστή στο Παγκράτι.
Σύμφωνα με τις αρμόδιες πηγές, το περιστατικό σημειώθηκε στις 3 παρά είκοσι, μετά το μεσημέρι, το Σάββατο 25 Απριλίου, στην οδό Αριστοξένου κι ενώ η οδηγός πάρκαρε το αυτοκίνητό της.
Η 22χρονη φέρεται να γρονθοκοπήθηκε και να έπεσε στο πεζοδρόμιο.
Σε βάρος του οδηγού του δίκυκλου ηλικίας 59 ετών, σχηματίστηκε δικογραφία για σωματικές βλάβες.
Ρεπορτάζ: Ζώης Κακκαβάς
www.ertnews.gr















