Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Βίαιο περιστατικό στο Παγκράτι: 59χρονος κατηγορείται ότι επιτέθηκε σε 22χρονη ενώ πάρκαρε το αυτοκίνητό της

Στο νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες κατέληξε μια νεαρή γυναίκα, οδηγός ΙΧ, ύστερα από αντιπαράθεση με έναν δικυκλιστή στο Παγκράτι.

Σύμφωνα με τις αρμόδιες πηγές, το περιστατικό σημειώθηκε στις 3 παρά είκοσι, μετά το μεσημέρι, το Σάββατο 25 Απριλίου, στην οδό Αριστοξένου κι ενώ η οδηγός πάρκαρε το αυτοκίνητό της.

Η 22χρονη φέρεται να γρονθοκοπήθηκε και να έπεσε στο πεζοδρόμιο.

Σε βάρος του οδηγού του δίκυκλου ηλικίας 59 ετών, σχηματίστηκε δικογραφία για σωματικές βλάβες.

Ρεπορτάζ: Ζώης Κακκαβάς

www.ertnews.gr

Πηγή www.ertnews.gr