Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Βρούτσης: «Το υπουργείο Αθλητισμού χρηματοδότησε τον επαγγελματικό αθλητισμό με 37,4 εκατ. ευρώ»

Ο αναπληρωτής υπουργός Aθλητισμού με μια ανάρτηση του στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ανέλυσε τα ποσά που δόθηκαν στον επαγγελματικό αθλητισμό, με τις Super League, Super League 2, GBL, και Volley League να είναι αποδέκτες.

Για το 2026, η ενίσχυση αυξήθηκε κατά 21,21% – σε συνολικά 80 εκατ. από 66 εκατ. τα προηγούμενα χρόνια- δυναμώνοντας ακόμη περισσότερο τον αθλητισμό της χώρας.

Συνολικά, 37.349.200 ευρώ κατευθύνθηκαν ήδη στον επαγγελματικό αθλητισμό, εκ των οποίων:

• 24,65 εκ. € στις ΠΑΕ της Super League 1

• 3,46 εκ. € στις ΠΑΕ της Super League 2

• 5,05 εκ. € στις ΚΑΕ της Basket League

• 2,99 εκ. € στα ΤΑΑ της Volley League

Παράλληλα, καλύφθηκαν ανεξόφλητες υποχρεώσεις τους προς τα Εθνικά Αθλητικά Κέντρα και ενισχύθηκαν μηχανισμοί διαφάνειας και χρηστής διοίκησης !

Ακολουθεί, τις αμέσως προσεχείς ημέρες η κατανομή της αντίστοιχης χρηματοδότησης με 37,35 εκατ € στα 6.451 ερασιτεχνικά σωματεία και τις Εθνικές ομάδες όλων των αθλημάτων όλων των Ομοσπονδιών.

Με σχέδιο , συνέπεια και αξιοπιστία ,επενδύουμε στον αθλητισμό που ενώνει, εμπνέει και δημιουργεί προοπτική.

Για περισσότερα δείτε:

https://www.ertsports.gr/podosfairo/ellada/vroutsis-to-ypourgeio-athlitismou-xrimatodotise-ton-epaggelmatiko-athlitismo-me-37-4-ek-eyro/

www.ertnews.gr

Πηγή www.ertnews.gr