Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Για μεγάλες ελλείψεις προσωπικού διαμαρτύρονται οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου «Ο Άγιος Σάββας»

Κριτική στο Υπουργείο Υγείας ασκεί ο σύλλογος εργαζομένων του νοσοκομείου «Ο Άγιος Σάββας», με αφορμή πρόσφατη επίσκεψη του Υπουργού Υγείας την ημέρα του Αγίου Σάββα (5 Δεκεμβρίου), αναφέροντας ότι έγινε σε μέρα που το νοσοκομείο είναι κλειστό, με λειτουργία αργίας, χωρίς προσωπικό, με στόχο «να αποφευχθούν οι διαμαρτυρίες των εργαζομένων».

Ο σύλλογος διατυπώνει σειρά ερωτημάτων για τους τομείς λειτουργίας του νοσοκομείου (διαβάστε το πλήρες κείμενο) κάνει λόγο για «πάνω από 100 ανενεργά κρεβάτια του μεγαλύτερου Ογκολογικού νοσοκομείου της χώρας που δεν λειτουργούν λόγω των τεράστιων ελλείψεων προσωπικού», καθώς και για μεγάλα κενά σε όλες τις ειδικότητες εργαζομένων, ενώ στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται πως «Η Νοσηλευτική Υπηρεσία με το έγγραφό της ομολογεί επίσημα πως είναι κενές οι μισές οργανικές θέσεις».

Μάλιστα τονίζεται η ιδιαίτερη περίοδος για τα θέματα στελέχωσης των νοσοκομείων, καθώς αναμένονται νέοι οργανισμοί.

Σχετικές ειδήσεις

Γεωργιάδης: Επένδυση 3 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του νοσοκομείου «Άγιος Σάββας» – Στήριξη εφήβων ογκολογικών ασθενών

Την παραμονή των συμβασιούχων καθαριότητας στο νοσοκομείο «Άγιος Σάββας» ζητά το σωματείο εργαζομένων

www.ertnews.gr

Πηγή www.ertnews.gr