Πρόσκληση σε σύσκεψη έχει απευθύνει η ΑΔΕΔΥ, προς τις ομοσπονδίες – μέλη της, ώστε τη Δευτέρα 29 Ιουνίου 2026 στην αίθουσα του ΤΕΕ στις 10πμ, να συζητηθούν δράσεις του κλάδου των δημοσίων υπαλλήλων.
Η πρόσκληση αναφέρει: «Η Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., υλοποιώντας σχετική απόφαση, καλεί σε σύσκεψη τα μέλη των Διοικητικών Συμβουλίων των Ομοσπονδιών (που βρίσκονται στην Αττική) τη Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2026, ώρα 10:00π.μ., στην αίθουσα του ΤΕΕ (Νίκης 4), προκειμένου να συζητήσουμε για την οργάνωση δράσεων και κινητοποιήσεων ενάντια στην επιδιωκόμενη από την κυβέρνηση άρση της μονιμότητας, για τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, την απαίτηση στελέχωσης των υπηρεσιών, “μονιμοποίησης” των συμβασιούχων και κάλυψης των κοινωνικών αναγκών.
Θεωρούμε ότι η συμμετοχή πρέπει να είναι ανάλογη του αγώνα που πρέπει να αναπτύξουμε για τα αιτήματα αυτά».
www.ertnews.gr














