Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Που επένδυσαν οι ασφαλιστικές στο τρίτο τρίμηνο – Μετοχές, ομόλογα, Αμοιβαία

Οι ασφαλιστικές εταιρίες πούλησαν ελληνικές μετοχές, αγόρασαν ξένα ομόλογα και έβγαλαν κέρδη στο τρίτο τρίμηνο από τα Αμοιβαία Κεφάλαια.

Πηγή www.capital.gr