Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Στο Ειδικό Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης 2021-2025 η χρηματοδότηση μελέτης για την ενσωμάτωση ΑΠΕ σε υφιστάμενα συστήματα τηλεθέρμανσης

Με απόφαση Νίκου Παπαθανάση.

Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκου Παπαθανάση εντάχθηκε στο Ειδικό Πρόγραμμα Δίκαιης Αναπτυξιακής Μετάβασης του Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης 2021-2025, μελέτη για τη διερεύνηση της δυνατότητας ενσωμάτωσης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας στην παραγωγή ενέργειας για τα συστήματα τηλεθέρμανσης.

Συγκεκριμένα, η πράξη συνολικής δημόσιας δαπάνης 500.000 ευρώ, αφορά στη μελέτη της ένταξης αντλιών θερμότητας, φωτοβολταϊκού πάρκου, ηλεκτρικών λεβήτων και συστημάτων αποθήκευσης θερμότητας στον εξηλεκτρισμό υφιστάμενων συστημάτων τηλεθέρμανσης, με μηδενικό ανθρακικό αποτύπωμα και ενεργειακή αυτονομία, έχοντας ως περίπτωση εφαρμογής το σύστημα τηλεθέρμανσης της Πτολεμαΐδας.

Το έργο αναμένεται να συμβάλλει στην ενίσχυση της πράσινης ενεργειακής μετάβασης, στην ανάπτυξη κλιματικά ουδέτερων τεχνολογικών λύσεων με στόχευση στην επίτευξη των σχετικών ευρωπαϊκών και εθνικών στόχων, τη σταδιακή απεξάρτηση από το φυσικό αέριο και τη μείωση του ενεργειακού κόστους για την παραγωγή θερμότητας.

Πηγή www.capital.gr