Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής: Η συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ στο Ηρώδειο – Σύμπραξη με τους Λ. Καβάκο και Η. Λιβιεράτο


Την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής τίμησαν με μια εντυπωσιακή συναυλία στο Ηρώδειο η Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα της ΕΡΤ, ο παγκοσμίου φήμης βιολονίστας Λεωνίδας Καβάκος και ο βιολίστας Ηλίας Λιβιεράτος. Πλήθος κόσμου απόλαυσε αριστουργηματικά έργα του Μπετόβεν και του Μότσαρτ, κάτω από τον έναστρο Αττικό ουρανό.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε με τον «Κοριολανό», το πρώτο έργο που η ορχήστρα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας ερμήνευσε στο Ηρώδειο ως ορχήστρα του ΕΙΡ, τον Μάιο του 1964. Τη μουσική διεύθυνση της συναυλίας είχε ο αρχιμουσικός της ορχήστρας, Μιχάλης Οικονόμου.

«H τότε συναυλία είχε το θρυλικό βιολονίστα Davido. Eμείς έχουμε αντίστοιχης εμβέλειας βιολονίστα, ο οποίος δοξάζει την Ελλάδα στο εξωτερικό τον Λεωνίδα Καβάκο. Είναι πολύ ιδιαίτερη βραδιά γιατί είναι ένας εορτασμός για την παγκόσμια ημέρα μουσικής και ταυτόχρονα ένας προσωρινός  χαιρετισμός για τα κάμποσα ελπίζω όχι πάρα πολλά χρόνια που θα παραμείνει αυτός ο χώρος κλειστός», δήλωσε ο κ. Οικονόμου.

Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής: Η συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ στο Ηρώδειο – Σύμπραξη με τους Λ. Καβάκο και Η. ΛιβιεράτοΠαγκόσμια Ημέρα Μουσικής: Η συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ στο Ηρώδειο – Σύμπραξη με τους Λ. Καβάκο και Η. Λιβιεράτο

Ιδιαίτερα μεγάλη ήταν η ανταπόκριση του κοινού. Πλήθος κόσμου βρέθηκε από νωρίς στον εμβληματικό χώρο του ιστορικού θεάτρου που ολοκληρώνει τις εκδηλώσεις του, καθώς το μνημείο κλείνει λόγω εργασιών συντήρησης.

Ο πρόεδρος της ΕΡΤ Γιάννης Παπαδόπουλoς πριν από την έναρξη της συναυλίας συνάντησε τους μουσικούς της εθνικής συμφωνικής ορχήστρας και τους δύο σολίστες και συνομίλησε μαζί τους.

Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής: Η συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ στο Ηρώδειο – Σύμπραξη με τους Λ. Καβάκο και Η. ΛιβιεράτοΠαγκόσμια Ημέρα Μουσικής: Η συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ στο Ηρώδειο – Σύμπραξη με τους Λ. Καβάκο και Η. Λιβιεράτο

Έτσι, στο κατάμεστο από κόσμο Ηρώδειο, κάτω από τον έναστρο αττικό ουρανό, το κοινό απόλαυσε την ξεχωριστή αυτή συναυλία που δόθηκε στο πλαίσιο του φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.

Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής: Η συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ στο Ηρώδειο – Σύμπραξη με τους Λ. Καβάκο και Η. ΛιβιεράτοΠαγκόσμια Ημέρα Μουσικής: Η συναυλία της Εθνικής Συμφωνικής Ορχήστρας της ΕΡΤ στο Ηρώδειο – Σύμπραξη με τους Λ. Καβάκο και Η. Λιβιεράτο

«Παγκόσμια ημέρα μουσικής και δεν μπορούσαμε να λείψουμε, όταν ξέρουμε ότι το Ηρώδειο θα κλείσει τέλος Ιουνίου και θα ξανανοίξει σε τρία χρόνια», ανέφερε θεατής.

Η συναυλία μαγνητοσκοπήθηκε προκειμένου να μεταδοθεί από τα κανάλια της ΕΡΤ, ενώ μεταδόθηκε απευθείας από το Τρίτο Πρόγραμμα της Ελληνικής Ραδιοφωνίας.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος





Πηγή: www.ertnews.gr