Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Η αποστολή του Ολυμπιακού για το ντέρμπι “αιωνίων” στη Λεωφόρο

Ο Ολυμπιακός ολοκλήρωσε την προετοιμασία του για το μεγάλο αυριανό ντέρμπι απέναντι στον Παναθηναϊκό στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, με τον τεχνικό Μεντιλίμπαρ να μην αντιμετωπίζει προβλήματα – απουσίες.

Οι “ερυθρόλευκοι” ανακοίνωσαν την αποστολή η οποία περιλαμβάνει 23 παίκτες, οι οποίοι είναι (ανά θέση):

Τερματοφύλακες: Τζολάκης, Πασχαλάκης, Κουράκλης

Αμυντικοί: Ορτέγκα, Μπιανκόν, Πιρόλα, Καλογερόπουλος, Κοστίνια, Βέζο, Ροντινέι, Ρέτσος

Μέσοι: Νασιμέντο, Γκαρθία, Σιπιόνι, Τσικίνιο, Έσε, Μουζακίτης, Γιαζίτζι

Επιθετικοί: Αντρέ Λουίζ, Μαρτίνς, Ποντένσε, Ελ Κααμπί, Ταρέμι

ΔΛ

The post Η αποστολή του Ολυμπιακού για το ντέρμπι “αιωνίων” στη Λεωφόρο appeared first on www.ertsports.gr.



Πηγή www.ertsports.gr