Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Αξιωματούχος ΥΠΕΞ ΗΠΑ: Το Ισραήλ έχει αποσυρθεί μερικώς από τον νότιο Λίβανο



Το Ισραήλ έχει αποσυρθεί από τμήμα του εδάφους που κατείχε στον νότιο Λίβανο κατά τη διάρκεια του πολέμου με τη Χεζμπολάχ, δήλωσε την Πέμπτη αξιωματούχος του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών, προσθέτοντας ότι πλέον θα πρέπει να αναπτυχθούν εκεί οι ένοπλες δυνάμεις του Λιβάνου.

Δεν υπήρξε άμεσο σχόλιο από το Ισραήλ. Ανώτερος αξιωματούχος των λιβανικών υπηρεσιών ασφαλείας δήλωσε ότι δεν είχε γνώση οποιασδήποτε αποχώρησης ισραηλινών στρατευμάτων από τη λεγόμενη «ζώνη ασφαλείας» του Ισραήλ στον νότιο Λίβανο.

Ο αξιωματούχος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ δεν διευκρίνισε πόσο έδαφος εγκατέλειψε το Ισραήλ ούτε σε ποια ακριβώς περιοχή πραγματοποιήθηκε η αποχώρηση.

Το Ισραήλ και ο Λίβανος συμμετέχουν σε συνομιλίες στην Ουάσιγκτον, με τη μεσολάβηση των Ηνωμένων Πολιτειών, οι οποίες αποσκοπούν μεταξύ άλλων στον τερματισμό των συγκρούσεων μεταξύ του Ισραήλ και της υποστηριζόμενης από το Ιράν οργάνωσης Χεζμπολάχ.

«Το Ισραήλ έχει ήδη κάνει ένα συγκεκριμένο βήμα, αποσύροντας τις δυνάμεις του από μέρος της ζώνης ασφαλείας. Πρόκειται για μια σημαντική ένδειξη καλής πίστης προς τη νόμιμη κυβέρνηση του Λιβάνου» δήλωσε ο Αμερικανός αξιωματούχος.

«Οι Ένοπλες Δυνάμεις του Λιβάνου θα πρέπει τώρα να αναπτυχθούν στην περιοχή και να απομακρύνουν, με τρόπο που να μπορεί να επαληθευτεί, τα όπλα και τις υποδομές των τρομοκρατών. Το ίδιο μοντέλο θα εφαρμοστεί σε ολόκληρο τον νότιο Λίβανο, επιτρέποντας την ασφαλή επιστροφή των εκτοπισμένων οικογενειών, την ανοικοδόμηση του νότου και την αποκατάσταση της πλήρους κυριαρχίας του Λιβάνου», πρόσθεσε.
 

Πηγή: skai.gr



Πηγή: www.skai.gr