Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ μας ζήτησαν να δώσουμε το Ντονμπάς – Ο Πούτιν θα επιστρέψει



Σε αποκαλύψεις από τη διαπραγμάτευση με τις ΗΠΑ για την κατάπαυση πυρός στο ουκρανικό μέτωπο και τη συμφωνία για ειρήνη με τη Ρωσία προχώρησε από το Μόναχο ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι.

Όπως δήλωσε ο Ουκρανός πρόεδρος, η αμερικανική πλευρά ζήτησε από το Κίεβο να παραδώσει το υπόλοιπο Ντονμπάς, ώστε η συμφωνία για την ειρήνη να επιτευχθεί πιο σύντομα. Μάλιστα, όπως δήλωσε ο Ζελένσκι, η παράδοση του Ντονμπάς είναι όρος στις εγγυήσεις που απαιτεί η Μόσχα.

Ο Ουκρανός πρόεδρος πρόσθεσε επίσης ότι, ανεξάρτητα με τη συμφωνία που μπορεί να επιτευχθεί, ο Βλαντίμιρ Πούτιν δεν σκοπεύει να παραιτηθεί από τις αξιώσεις του και το σχέδιό του και θα επιστρέψει στην Ουκρανία με νέα στρατιωτική επιχείρηση.

Πηγή: skai.gr



Πηγή: www.skai.gr