
Ο πρόεδρος της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση από τις ΗΠΑ να αποδεχτεί σημαντικές εδαφικές απώλειες και άλλες παραχωρήσεις στο ειρηνευτικό σχέδιο του προέδρου Τραμπ, σύμφωνα με δύο Ουκρανούς αξιωματούχους που μίλησαν στο Axios.
Μετά από εβδομάδες έντονων διπλωματικών επαφών, οι Ουκρανοί εξακολουθούν να πιστεύουν ότι ορισμένα στοιχεία του τρέχοντος σχεδίου των ΗΠΑ ευνοούν τη Μόσχα και ότι οι ΗΠΑ ασκούν πολύ μεγαλύτερη πίεση στον Ζελένσκι από ό,τι στον Ρώσο Πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν.
Ένας αξιωματούχος των ΗΠΑ το αρνήθηκε, τονίζοντας ότι οι ΗΠΑ πίεσαν και τον Πούτιν να μετριάσει τις απαιτήσεις του.
Εν τω μεταξύ, ο Ζελένσκι συναντά αυτή την εβδομάδα μια σειρά από τους πιο ισχυρούς ηγέτες της Ευρώπης. Αυτοί τον διαβεβαιώνουν ότι η Ουκρανία δεν χρειάζεται να υποκύψει στον Πούτιν ή στον Τραμπ.
Πηγή: skai.gr
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.














