
Οι σκέψεις των ανθρώπων της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR που γίνονται για τη διεξαγωγή της δεύτερης ημέρας, δηλαδή, του τελικού του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ανοικτό ΟΑΚΑ βρίσκουν όχι μόνο θετική την ΠΑΕ αλλά κάτι παραπάνω.
Η πράσινη ΠΑΕ δηλώνει διατεθειμένη να συμβάλει και αυτή από την πλευρά της στην υλοποίηση μια τόσο πρωτοποριακής ιδέας για τη διεξαγωγή του τουρνουά «Παύλος Γιαννακόπουλος» στο ανοιχτό ΟΑΚΑ.
Περισσότερα σε λίγο…
Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το Skai.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.















