Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Συνεχίζει την κόντρα με την ΕΠΟ η ΠΑΕ ΑΕΚ



Το βράδυ της Πέμπτης (18/12) η ΑΕΚ πανηγύρισε μια από τις πιο ιστορικές ανατροπές της ιστορίας της, επιστρέφοντας από το 0-2 επί της Κραϊόβα, για να πάρει τη νίκη με σκορ 3-2 και να εξασφαλίσει την απευθείας πρόκριση στη φάση των «16» του Conference League!

Λίγο μετά την σπουδαία αυτή επιτυχία της Ένωσης, η ΕΠΟ εξέδωσε συγχαρητήρια ανακοίνωση, με την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία να εύχεται στους «κιτρινόμαυρους» για τη συνέχειά τους στη διοργάνωση.

Το απόγευμα της Παρασκευής (19/12), η ΠΑΕ ΑΕΚ απάντησε με… καυστικό τρόπο στην ανακοίνωση της ΕΠΟ, ξεκαθαρίζοντας πως δεν δέχεται τα «υποκριτικά» συγχαρητήρια.

Αντιθέτως, τόνισε πως θα γίνουν αποδεκτά μονάχα όταν καθαρίσουν τα «ακάθαρτα»…

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Σχετικά με την χθεσινή «συγχαρητήρια» ανακοίνωση της ΕΠΟ για την μεγάλη επιτυχία της ομάδας μας, η ΠΑΕ ΑΕΚ ανακοινώνει:

Τα υποκριτικά, τυπικά κλισέ – συγχαρητήρια- της ΕΠΟ δεν τα χρειαζόμαστε, δεν τα θέλουμε και είναι εκτός της ιδιοσυγκρασίας μας… Θα γίνουν αποδεκτά όταν καθαρίσουν τα «ακάθαρτα»…».



Πηγή: www.skai.gr