Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Χρυσοχοΐδης: Τι δήλωσε για τις 300 κάμερες και τους ελέγχους



Για το ελληνικό FBI, τις 300 κάμερες που θα καταγράφουν την παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, τους ελέγχους της Τροχαίας καθώς και τις αμοιβές των αστυνομικών, μίλησε, μεταξύ άλλων, στον ΣΚΑΙ, σήμερα (23/6) ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης. 

Όπως δήλωσε ο ίδιος, σε λίγες ημέρες θα αρχίσουν να λειτουργούν οι 300 κάμερες της περιφέρειας Αττικής που θα καταγράφουν τις παραβιάσεις του ερυθρού σηματοδότη. Ο υπουργός μάλιστα σημείωσε πως οι έλεγχοι της Τροχαίας έχουν πολλαπλασιαστεί με πάνω από 600 ενώ αναφέρθηκε και στο σχέδιο της Τροχαίας «Κόμβος που όπως είπε θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις περιοχές από το Σχιστό μέχρι το Λαύριο και από τη Βαρυμπόμπη μέχρι το λιμάνι του Πειραιά.

«Έτσι ώστε να δούμε τι μπορούμε να βελτιώσουμε στην καθημερινότητα των ανθρώπων που είναι δύσκολη», ανέφερε χαρακτηριστικά. 

Ερωτηθείς από ακροατή γιατί για παράβαση οδήγησης χωρίς κράνος να παρακρατείται και το δίπλωμα ο ίδιος απάντησε πως: «Είναι σωστό αυτό. Είναι άλλο θέμα το κράνος, που πρέπει να το φορούν όλοι και σιγά σιγά φαίνεται πια ότι σε ποσοστό 90-95% το φορούν το κράνος και άλλο ζήτημα η αφαίρεση ενός διπλώματος, το οποίο δεν είχε δικαίωμα να οδηγεί κάποιος ένα μηχανάκι, ενώ έχει δίπλωμα αυτοκινήτου. Αυτό πραγματικά είναι ένα ζήτημα που πρέπει να αλλάξει».

Αναφορικά με την εγκληματικότητα, ο υπουργός δήλωσε πως έχουν γίνει πάνω από 2.000 συλλήψεις σε ενάμιση χρόνο και περίπου 700 άνθρωποι είναι προφυλακισμένοι.

Πηγή: skai.gr



Πηγή: www.skai.gr