Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Όλοι Μαζί Μπορούμε: Τριπλή δενδροφύτευση την Κυριακή 1η Μαρτίου



Και φέτος, συνεχίζουμε να πρασινίζουμε την Ελλάδα από άκρη σε άκρη! Αυτή την Κυριακή 1 Μαρτίου, έχουμε τριπλή δενδροφύτευση σε Πύργο, Σπάρτη και Λέρο.   

Τα δέντρα που θα φυτευτούν είναι πλατύφυλλα και βραδύκαυστα, επιλεγμένα για να ενισχύσουν την ανθεκτικότητα των περιοχών όπου φυτεύονται. Η αγορά τους καλύπτεται από τα έσοδα των δράσεων του Όλοι Μαζί Μπορούμε.

Οι δενδροφυτεύσεις πραγματοποιούνται σε συνεργασία με:

  • τον Δήμο και το Δασαρχείο Πύργου,
  • τον Δήμο Σπάρτης,
  • και τον Δήμο Λέρου.

Σημεία συνάντησης:

  • Στον Πύργο: στην περιοχή Σπιάντζα, η είσοδος αλσυλλίου Σπιάντζας.
  • Στη Σπάρτη: στο παραποτάμιο δάσος του Ευρώτα, στην είσοδο της γέφυρας του ποταμού.
  • Στη Λέρο: στην εκκλησία Αγίου Κηρύκου, περιοχή Καμάρας.

Οι δράσεις θα ξεκινήσουν στις 11:00 π.μ. Φυτεύουμε σήμερα, για να έχουμε αύριο!
 

Πηγή: skai.gr



Πηγή: www.skai.gr