Ο Δημοκρατικός Σύλλογος Γυναικών Ν. Μαγνησίας το Σάββατο 18 και τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου πραγματοποίησε εκλογοαπολογιστική συνέλευση, και εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Η νέα σύνθεση έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Τσιαπλέ Μυρτώ
Αντιπρόεδρος: Πέτρου Γλυκερία (Λίλα)
Γραμματέας: Ευαγγελινού Δέσποινα
Ταμίας: Δάφτσιου Θεοδώρα (Ρίτσα)
Ειδική Γραμματέας: Κωτή Αγορή (Ρίτσα)
Μέλη: Τζιουμάκη Κατερίνα, Μπατζογιάννη Αθηνά
Αναπληρωματικά μέλη: Κουζάκη Ελένη, Λαγού Ηλιάνα














