Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Αυτό είναι το νέο ΔΣ του Δημοκρατικού Συλλόγου Γυναικών Μαγνησίας

Ο Δημοκρατικός Σύλλογος Γυναικών Ν. Μαγνησίας το Σάββατο 18 και τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου πραγματοποίησε εκλογοαπολογιστική συνέλευση, και εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου.

Η νέα σύνθεση έχει ως εξής:

Πρόεδρος:                             Τσιαπλέ Μυρτώ

Αντιπρόεδρος:                      Πέτρου Γλυκερία (Λίλα)

Γραμματέας:                          Ευαγγελινού Δέσποινα

Ταμίας:                                   Δάφτσιου Θεοδώρα (Ρίτσα)

Ειδική Γραμματέας:              Κωτή Αγορή (Ρίτσα)

Μέλη:                                      Τζιουμάκη Κατερίνα, Μπατζογιάννη Αθηνά         

Αναπληρωματικά μέλη:       Κουζάκη Ελένη, Λαγού Ηλιάνα                             

Πηγή www.thenewspaper.gr