Την έκδηλη ανησυχία των εργαζομένων στο Κέντρο Γυναικών Καρδίτσας για τα όσα προβλέπει ο νέος Κώδικας για τους ΟΤΑ και ειδικά το άρθρο για τις αστικές μη κερδοσκοπικές εταιρείες όπως το Κέντρο Γυναικών, εξέφρασαν στο Δημοτικό Συμβούλιο οι εκπρόσωποί τους κ. Ξυδιά και κ. Βελεσιώτου όπως και ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων ΟΤΑ κ. Ταξιάρχης.
Σύμφωνα με τις αλλαγές που ψηφίζονται την Τετάρτη 24 Ιουνίου όταν λήγει η προβλεπόμενη διάρκεια της εταιρείας οι εργαζόμενοι απολύονται και δεν μεταφέρονται στο Δήμο όπως προβλέπεται για άλλα νομικά πρόσωπα.
Μάλιστα τονίστηκε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του Κέντρου έχει ήδη πάρει σχετική απόφαση η οποία έχει σταλεί και στους βουλευτές του νομού.
Να σημειωθεί πάντως εδώ πως επισημάνθηκε ότι άμεσος κίνδυνος για το Κέντρο Γυναικών δεν υπάρχει γιατί δεν έχει ημερομηνία λήξης, αλλά κανείς δεν μπορεί να διαβεβαιώσει ότι δεν θα ορισθεί στο άμεσο ή στο απώτερο μέλλον.
Παίρνοντας τον λόγο ο κ. Γεννάδιος χαρακτήρισε πρωτοφανές το να μην υπάρχει πρόβλεψη για τους εργαζόμενους και υποστήριξε ότι δεδομένα, αν δεν αλλάξει κάτι, θα δικαιωθούν στα δικαστήρια. Μίλησε για πρωτοπόρο έργο που προσφέρει το Κέντρο Γυναικών και προσέφερε την αμέριστη στήριξή του ώστε να βοηθηθούν οι εργαζόμενοι.
Ο κ. Γάζος αναφέρθηκε αρχικά συνολικά στο νέο Κώδικα λέγοντας ότι βαθαίνει ακόμα περισσότερο τον χαρακτήρα επιχειρηματικότητας των Δήμων. Τόνισε ότι προβλέπει για τα νομικά πρόσωπα και το Κέντρο Γυναικών σε ανώνυμες εταιρείες και ετοιμάζεται να πετάξει έξω τους εργαζόμενους. Προφανώς, κατέληξε είμαστε αντίθετοι στον Κώδικα και στηρίζουμε το ψήφισμα των εργαζομένων στο Κέντρο Γυναικών.
Από την πλευρά του ο κ. Ξυλομένος υποστήριξε ότι το έργο του Κέντρου Γυναικών δεν αμφισβητείται από κανέναν. Δεν μπορώ να κατανοήσω την στάση και την εκδικητικότητα αυτής της κυβέρνησης απέναντι στους εργαζόμενους που την είδαμε και με τους εργαζομένους ΕΣΠΑ και τώρα. Και κατέληξε υπογραμμίζοντας ότι στηρίζει το ψήφισμα των εργαζομένων.
Για στόχευση στην κατάργηση όλων των νομικών προσώπων από πλευράς κυβέρνησης μίλησε ο κ. Σβάρνας τονίζοντας ότι δεν μπορεί να μην ερωτώνται οι Δήμοι για αποφάσεις που τους αφορούν.
Κλείνοντας την συζήτηση ο δήμαρχος κ. Τσιάκος είπε ότι δεν γίνεται να κλείσει το Κέντρο Γυναικών, ότι δεν μπορεί να παίρνονται αποφάσεις, για λόγους εξοικονόμησης χρημάτων, και να κλείνουν δομές με τεράστια προσφορά και πως είναι δεδομένη η στήριξη του ψηφίσματος των εργαζομένων.
Από κει και πέρα στάθηκε σε πολιτικές τοποθετήσεις που έγιναν λέγοντας ότι αυτός ο κώδικας ήταν προς διαβούλευση 2,5 χρόνια και δεν μπήκε κανένας και ερχόμαστε να δούμε τις αστοχίες την τελευταία εβδομάδα. Τόνισε ότι υπάρχουν και θετικά όπως η άρση της πανσπερμίας των νόμων και πως στο 70% των άρθρων έχει την στήριξη όλων των πλευρών.
Κλείνοντας είπε ότι θα θέσει το θέμα στην ΚΕΔΕ την προσεχή Πέμπτη και το ψήφισμα θα κοινοποιηθεί και στον υπουργό Εσωτερικών χωρίς την παραμικρή αλλαγή.
Π.Κ.















