Δυναμική και με έντονο συμβολισμό ήταν η παρουσία αγροτών και κτηνοτρόφων από τη Μαγνησία στις σημερινές κινητοποιήσεις στα Τέμπη, στο πλαίσιο της πανθεσσαλικής δράσης που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Η απόφαση των αγροτών για σήμερα προέβλεπε συμβολικό τρίωρο αποκλεισμό των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας στις σήραγγες των Τεμπών, με τον δρόμο να κλείνει για τα φορτηγά οχήματα, ενώ παράλληλα παρέμειναν ανοιχτές δύο λωρίδες κυκλοφορίας για τα ΙΧ και τα λεωφορεία, ώστε να περιοριστεί η ταλαιπωρία των πολιτών.
Μετά την ολοκλήρωση της κινητοποίησης, οι αγρότες άνοιξαν και τα δύο ρεύματα της σήραγγας και κατευθύνθηκαν με τα τρακτέρ τους στο μνημείο των Τεμπών, όπου απέτισαν φόρο τιμής στα θύματα της τραγωδίας, σε μια κίνηση υψηλού συμβολισμού και συγκίνησης.
Όπως τόνισαν οι εκπρόσωποί τους, οι κινητοποιήσεις συνεχίζονται με στόχο την ανάδειξη των σοβαρών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τόσο οι αγρότες όσο και οι κτηνοτρόφοι, ενώ παράλληλα επιδιώκεται η διατήρηση της κοινωνικής συνοχής και ο σεβασμός προς τους πολίτες.
Η συμμετοχή της Μαγνησίας χαρακτηρίστηκε ιδιαίτερα μαζική, στέλνοντας σαφές μήνυμα ότι ο πρωτογενής τομέας παραμένει σε αγωνιστική ετοιμότητα, διεκδικώντας λύσεις και ουσιαστικό διάλογο.
ΔΕΙΤΕ ΕΙΚΟΝΕΣ:




















