Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Δωρεά πιάνου στο ωδείο του Δήμου Καρδίτσας και απινιδωτή για το ΔΑΚ "Αντιγόνη Ντρισμπιώτη"

Σε θέμα εκτός ημερήσιας διάταξης της συνεδρίασης της 26ης Ιουνίου της Δημοτικής Επιτροπής Καρδίτσας ομόφωνα λήφθηκε η απόφαση αποδοχής δύο δωρεών προς το Δήμο Καρδίτσας που θα βοηθήσουν σημαντικά στους τομείς της υγείας και του πολιτισμού.

Συγκεκριμένα, μία συμπολίτισσα μας όπως ανέφερε στην εισήγηση του ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ. Στέφανος Θεολόγης προσφέρει στο Δημοτικό Ωδείο Καρδίτσας ένα μεγάλο όρθιο πιάνο προκειμένου να προστεθεί στα δύο ήδη υπάρχοντα και έτσι να ενισχύσει τον εξοπλισμό προς εκμάθηση για όσους φοιτούν στο ωδείο.

Παράλληλα και σε συνέχεια της προηγούμενης εισήγησης, ο Αντιδήμαρχος Αθλητισμού κ. Παναγιώτης Ευθυμίου κατέθεσε προς ψήφιση τη λήψη απόφασης σχετικά με τη δωρεά ενός απινιδωτή  για το Δημοτικό Στάδιο Καρδίτσας «Αντιγόνη Ντρισμπιώτη» που αποφάσισε γνωστός κωμικός μέσω της εταιρείας διοργάνωσης καλλιτεχνικών εκδηλώσεων του.

Αμφότερες οι αποφάσεις ελήφθσαν ομόφωνα απ’ όλες τις παρατάξεις ενώ όσοι βρέθηκαν στη Δημοτική Επιτροπή χαρακτήρισαν τις δύο κινήσεις εξαιρετικές και άκρως βοηθητικές για την ίδια τη ζωή αλλά και και την πολιτιστική επιμόρφωση των κατοίκων της Καρδίτσας.

Π.Β.

Πηγή www.karditsalive.net