Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Επανεκκίνηση δρομολογίων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ από και προς Αθήνα/Θεσσαλονίκη την Παρασκευή (9/1)

Με ανακοίνωσή του το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Καρδίτσας γνωστοποίησε το βράδυ της Πέμπτης (8/1) ότι τα δρομολόγια από και προς Αθήνα – Θεσσαλονίκη θα διεξαχθούν από το πρωί της Παρασκευής κανονικά.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

Επανεκκίνηση δρομολογίων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ από και προς Αθήνα/Θεσσαλονίκη την Παρασκευή

Το Υπεραστικό ΚΤΕΛ Ν. Καρδίτσας ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι τα δρομολόγια στις γραμμές Αθήνας και Θεσσαλονίκης θα διεξαχθούν εκ νέου από το πρωί της Παρασκευής, μετά την σημερινή αναγκαστική αναστολή τους, λόγω των αποκλεισμών.

Για οποιαδήποτε άλλη εξέλιξη θα επανέλθουμε προς ενημέρωση του επιβατικού μας κοινού.

Πηγή www.karditsalive.net