Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Επιστρέφουν έως τον Νοέμβριο στις θέσεις τους οι 22 εργαζόμενοι (συμβασιούχοι) της περιόδου της COVID-19 στο Δήμο Καρδίτσας

Αναβολή δόθηκε έως και τον Νοέμβριο του 2026 στην εκδίκαση της υπόθεσης από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών των 22 συμβασιούχων της περιόδου της πανδημίας (COVID-19) οι οποίοι και κατέθεσαν ενστάσεις και ασφαλιστικά μέτρα προκειμένου να παραμείνουν στις θέσεις τους, όπως αναφέρθηκε στην τελευταία τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής Καρδίτσας.

Όπως ενημέρωσε τα μέλη της Δ.Ε. ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Πρασίνου κ. Γούλας, οι 22 εξασφάλισαν έτσι την επιστροφή τους στην εργασία για το διάστημα των πέντε επόμενων μηνών και ως εκ τούτου δεν θα προσληφθούν οι νέοι συμβασιούχοι των δίμηνων προγραμμάτων που είχε σκοπό να προσλάβει ο Δήμος Καρδίτσας για να καλύψει το κενό τους.

Δεδομένων λοιπόν των νέων συνθηκών το θέμα για πρόσσληψη διμηνιτών αποσύρθηκε και για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα δεν θα απασχολήσει τη δημοτική αρχή μέχρις ότου αποφασίσει η Ελληνική Δικαιοσύνη για την τελική παραμονή ή όχι των συγκεκριμένων εργαζομένων μετά το πέρας του πενταμήνου που προαναφέραμε.

Π.Β.

Πηγή www.karditsalive.net