Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Καπνός στην μηχανή λεωφορείου που ερχόταν από Πάτρα για Καρδίτσα – Όλοι οι επιβάτες είναι καλά στην υγεία τους

Kαπνός που εμφανίστηκε στη μηχανή υποχρέωσε  λεωφορείο του υπεραστικού ΚΤΕΛ του νομού μας,  που έκανε το δρομολόγιο Πάτρα – Καρδίτσα, το απόγευμα της Παρασκευής 3 Απριλίου, να διακόψει την πορεία του, για λόγους ασφαλείας, στην διασταύρωση της Ξυνιάδας στον Ε-65.

 

Σύμφωνα με όσα είπε στο KarditsaLive.Net ο πρόεδρος του υπεραστικού ΚΤΕΛ κ. Πεσλής, όλοι οι επιβάτες, όπως και ο οδηγός, έχουν κατεβεί από λεωφορείο, είναι άπαντες καλά στην υγεία τους, ασφαλίστηκαν και οι αποσκευές, και αυτή την ώρα(20:00) φθάνει άλλο λεωφορείο που ξεκίνησε από την Καρδίτσα για να τους παραλάβει.

Σύμφωνα με πληροφορίες του KarditsaLive.Net, στο σημείο βρίσκεται και πυροσβεστικό όχημα.

Π.Κ.

πηγη φωτο: facebook

Πηγή www.karditsalive.net