Υπάρχει μία παροιμία που λέει «πολύ κο-κο-κο και από αυγό τίποτα» και μάλλον δείχνει να είναι απόλυτα ταιριαστή με το θέμα της δημιουργίας μόνιμου θεματικού πάρκου στην Καρδίτσα και συγκεκριμένα στον χώρο των καπναποθηκών.
Πριν ένα περίπου χρόνο είχαμε το Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Καρδίτσας να ανοίγει το θέμα και λίγες μέρες μετά, κατά τα εγκαίνια θεματικού πάρκου στο Παυσίλυπο (12/4/2025) ενόψει Πάσχα, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας είχε τονίσει ότι η Καρδίτσα είναι κοντά σε μόνιμο θεματικό πάρκο αγροτικών προϊόντων.
«Το νερό κύλησε στο αυλάκι» και αφού εν τω μεταξύ ξεκαθάρισε ότι ο χώρος που έχει επιλεγεί είναι οι καπναποθήκες, τέλος Αυγούστου, σε μία συνέντευξη στο Επιμελητήριο Καρδίτσας, ο κ. Κουρέτας είχε επισημάνει ότι εξελίξεις για το θεματικό πάρκο θα υπάρξουν μετά την Εμποροβιοτεχνική έκθεση και πως μέσα στο 2025 θα δρομολογηθούν όλα εκείνα που θα δημιουργήσουν ένα χώρο όπου θα προβάλλονται με ιδιαίτερο τρόπο αγροτικά και τοπικά προϊόντα καθ’ όλη την διάρκεια του έτους.
Την ίδια ώρα ο αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Λαμπρόπουλος υπογράμμισε ότι βρίσκεται στο τελικό στάδιο η διαδικασία παραχώρησης του χώρου από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης στο ΕΒΕ.
Εδώ να σημειώσουμε ότι η παραχώρηση είχε τεθεί ως προϋπόθεση από το ξεκίνημα της διαδικασίας. Αυτή η προϋπόθεση δεν έχει ακόμα ικανοποιηθεί και αυτό είναι ένα σημείο που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψιν.
Ο πρόεδρος του ΕΒΕ κ. Ζυγογιάννης, με τον οποίο επικοινώνησε το KarditsaLive.Net σε ενεστώτα χρόνο, μας επιβεβαίωσε ότι η παραχώρηση που ισχύει είναι αυτή που υπογράφτηκε επί υπουργίας Κόκκαλη και ήταν δεκαετής διάρκειας. Άλλη παραχώρηση, απάντησε σε ερώτησή μας, δεν έχει υπογραφεί προς το παρόν.
Ακόμα μας ανέφερε πως το πρωί της Μεγάλης Τρίτης, υπήρξε επίσκεψη στον χώρο των καπναποθηκών αντιπροσωπείας του Επιμελητηρίου και της Περιφέρειας και στην τελευταία συμμετείχαν ο αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας Κώστας Τέλιος, ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Κώστας Μπαρμπούτης, ειδικός συνεργάτης του Περιφερειάρχη αλλά και ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών Π.Ε. Καρδίτσας.
Προσπαθούμε είπε να εντοπίσουμε τα προβλήματα που υπάρχουν και να βρεθεί τρόπος να λυθούν ώστε να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις να λειτουργησει θεματικό πάρκο.
Την επίσκεψη επιβεβαίωσε και ο κ. Τέλιος, ο οποίος στάθηκε στο θέμα του ιδιοκτησιακού καθεστώτος και της παραχώρησης αλλά και σε σημεία των ακινήτων που απαιτούν παρεμβάσεις.
Επισημαίνουμε πως καμία από τις δύο πλευρές δεν παρουσιάστηκε αρνητική. Αντίθετα στόχος και των δύο είναι η δημιουργία του μόνιμου θεματικού πάρκου και τονίστηκε η συνεργασία και οι συνεχείς επαφές και συζητήσεις. Από την άλλη όμως κανείς δεν ήταν σε θέση να δώσει χρονοδιαγράμματα ενεργειών ή των επόμενων κινήσεων που θα ξεμπλοκάρουν την υπόθεση θεματικό πάρκο και αυτό μόνο ως ευοίωνο δεν μπορεί να εκληφθεί.
Π.Κ.















