Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Καρδίτσα: Καινούργιοι ιστοί φωτισμού θα τοποθετηθούν στον πεζόδρομο Σακελλαρίου

Την τοποθέτηση καινούργιων ιστών φωτισμού, στον πεζόδρομο Σακελλαρίου, προανήγγειλε ο αντιδήμαρχος κ. Σβερώνης, απαντώντας σε σχετική επισήμανση του κ Ξυλομένου στην έναρξη της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου Καρδίτσας της Τρίτης 28 Απριλίου.

Συγκεκριμένα ανέφερε ότι εντάχθηκε στην εργολαβία με τις κοινόχρηστες πλατείες και προβλέπει την αλλαγή όχι μόνο των φωτιστικών αλλά και των ιστών.

Π.Κ.

Πηγή www.karditsalive.net