Σε κρίσιμο σταυροδρόμι βρίσκονται οι κινητοποιήσεις των ανθρώπων της πρωτογενούς παραγωγής, καθώς αγρότες συγκεντρώθηκαν το μεσημέρι της Κυριακής στο μπλόκο της Νίκαιας, έξω από τη Λάρισα, προκειμένου να επανακαθορίσουν τη στρατηγική τους έπειτα από 22 συνεχόμενες ημέρες αγώνα.
Στη συνέλευση συμμετείχαν όχι μόνο αγρότες, αλλά και κτηνοτρόφοι, αλιείς και μελισσοκόμοι από τη Μαγνησία, στέλνοντας το μήνυμα ότι η κινητοποίηση αφορά ολόκληρο τον παραγωγικό ιστό της Θεσσαλίας και όχι μεμονωμένες επαγγελματικές ομάδες. Κοινός παρονομαστής όλων, η ασφυκτική πίεση που δέχονται και η ανάγκη για άμεσες, ουσιαστικές λύσεις.
Σύμφωνα με τις αποφάσεις που ελήφθησαν, αύριο στις 10:30 το πρωί οι παραγωγοί θα προχωρήσουν σε αποκλεισμό των σηράγγων στα Τέμπη για τη διέλευση των φορτηγών, παρατάσσοντας τα τρακτέρ τους, ενώ κανονικά θα επιτρέπεται η κυκλοφορία των ΙΧ και των λεωφορείων. Από την Τρίτη, θα δοθεί επιπλέον μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση για τους εκδρομείς, πέραν της ΛΕΑ που ήδη παραμένει ανοικτή, με τα φορτηγά να υποχρεώνονται σε χρήση παρακαμπτήριων οδών.
Παράλληλα, τα τρακτέρ θα παραμείνουν παρατεταγμένα και στα δύο ρεύματα της εθνικής οδού, διατηρώντας την πίεση προς την κυβέρνηση σε υψηλό επίπεδο. Οι παραγωγοί εμφανίζονται επιφυλακτικοί απέναντι στον διάλογο, μετά τις πρόσφατες δηλώσεις του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης, Κώστα Τσιάρα, τις οποίες χαρακτηρίζουν ασαφείς και γενικόλογες. Όπως τονίζουν, αναμένουν συγκεκριμένες και κοστολογημένες προτάσεις επί των αιτημάτων τους, προκειμένου να υπάρξει ουσιαστική συζήτηση.
Οι αποφάσεις της συνέλευσης στη Νίκαια θεωρούνται καθοριστικές για την εξέλιξη των κινητοποιήσεων τις επόμενες ημέρες, με τους ανθρώπους της παραγωγής να δηλώνουν αποφασισμένοι να συνεχίσουν, μέχρι να ακουστεί καθαρά η φωνή τους.















