Συνελήφθησαν, χθες, Σάββατο (14-02) το μεσημέρι σε περιοχή της Λάρισας, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος Λάρισας, 2 άτομα και συγκεκριμένα, ένας άνδρας και ένας αλλοδαπός άνδρας, για παραβίαση των μέτρων για την πρόληψη ασθενειών.
Ειδικότερα, ο αλλοδαπός άνδρας προέβαινε στη βόσκηση περίπου 130 προβάτων, ιδιοκτησίας του άνδρα, σε απόσταση 200 μέτρων περίπου από την σταβλική εγκατάσταση, παραβιάζοντας τα μέτρα για την πρόληψη μετάδοσης της ευλογιάς.














