Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Μνημόνιο Δήμου Λίμνης Πλαστήρα και Ιεράς Μητρόπολης για να ενταχθούν στην ΟΧΕ οι κατασκηνώσεις Νεοχωρίου

Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του Δήμου Λίμνης Πλαστήρα και της Ιεράς Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων και ΟΧΕ Αγράφων θα δώσουν την δυνατότητα να λειτουργήσουν, μετά από πολλά χρόνια, οι κατασκηνώσεις στο Νεοχώρι Καρδίτσας.

Σύμφωνα με τα όσα είπε στο KarditsaLive.Net, ο δήμαρχος Παναγιώτης Νάνος, που είχε κάνει μία σχετική ανακοίνωση στο Δημοτικό Συμβούλιο, φορέας υλοποίησης του έργου θα είναι η Ιερά Μητρόπολη και ο Δήμος Λίμνης Πλαστήρα θα το «υιοθετήσει» ως έργο.

Στόχος είναι το έργο με προϋπολογισμό 3,8 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με την μελέτη που συντάχθηκε με πρωτοβουλία της Ιεράς Μητρόπολης, να ενταχθεί στο Ειδικό Αναπτυξιακό Αγράφων.

Για μας, κατέληξε ο κ. Νάνος, είναι ένα έργο με μεγάλες κοινωνικές και αναπτυξιακές προεκτάσεις και γι αυτό συντασσόμαστε με την πραγματοποίησή του.

Π.Κ.

Πηγή www.karditsalive.net