Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου

Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιρεσίες στον Εμπορικό Σύλλογο Βόλου για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, της Ελεγκτικής Επιτροπής και των αντιπροσώπων στην Ομοσπονδία Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας Θεσσαλίας (ΟΕΜΕΘ).

Στην εκλογική διαδικασία, που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιουνίου, συμμετείχαν 242 μέλη του Συλλόγου.

Στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο εκλέχθηκαν οι Γεώργιος Σακελάρης, Νεκτάριος Νικολός, Απόστολος Δαλιάνης, Έλλη Σαμουηλίδη, Κωνσταντίνος Αβαριτσιώτης, Παναγιώτα Μητσοπούλου, Μάξιμος Ζάντζος, Αικατερίνη Γεωργακοπούλου, Ιωάννης-Κρίτων Γάτος, Στέφανος Φαρμάκης, Παναγιώτης Λαρυγγάκης, Ιωάννης Βελεντζάς, Χαρικλεία Ρεντζούλα, Μιχάλης Γαρδικλής και Δημήτριος Λούμας.

Στην Ελεγκτική Επιτροπή εκλέχθηκαν οι Γιάννα Ζάχου, Βασιλική Μαντζίρη και Ευαγγελία Λεφά.

Τον Σύλλογο στην ΟΕΜΕΘ θα εκπροσωπήσουν οι Απόστολος Οντόπουλος, Γεώργιος Σακελάρης, Νεκτάριος Νικολός, Απόστολος Δαλιάνης, Έλλη Σαμουηλίδη, Μάξιμος Ζάντζος, Παναγιώτα Μητσοπούλου και Δημήτριος Λούμας.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Βόλου ευχαρίστησε τα μέλη που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία, επισημαίνοντας ότι η αυξημένη συμμετοχή αποτυπώνει το ενδιαφέρον του εμπορικού κόσμου για τα ζητήματα του κλάδου. Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο αναλαμβάνει καθήκοντα με στόχο την εκπροσώπηση των επιχειρήσεων της περιοχής και την ενίσχυση της τοπικής αγοράς σε μια περίοδο αυξημένων προκλήσεων για την επιχειρηματικότητα.

www.ertnews.gr

Πηγή www.ertnews.gr