Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Νέο πλάνο από το Δήμο Καρδίτσας για τα ιαματικά μπάνια των μελών του ΚΑΠΗ

Με απόφαση που λήφθηκε ομόφωνα από τη σημερινή (Δεύτερα 22/6) συνεδρίαση της δημοτικής επιτροπής, αναθεωρήθηκε ο σχεδιασμός για τη μεταφορά των μελών του ΚΑΠΗ στα ιαματικά λουτρά της Αιδηψού στις 26 Ιουνίου 2026, λόγω δυσκολιών στην αρχική διαδικασία.

Αρχικά, όπως ανέφερε η αρμόδια Αντιδήμαρχος κ. Μελίνα Μπαζή και όπως είχε συζητηθεί και σε προηγούμενη δημοτική επιτροπή είχε προγραμματιστεί η σύναψη μιας ενιαίας σύμβασης για όλα τα δρομολόγια της καλοκαιρινής περιόδου. Ωστόσο, ο φορέας που είχε επιλεγεί δεν ολοκλήρωσε τις απαραίτητες ενέργειες, καθιστώντας την αρχική συμφωνία ανέφικτη (δείτε προηγούμενο ρεπορτάζ του KarditsaLive.Net εδώ).

Επιπλέον, οι προσπάθειες της υπηρεσίας και των αρμόδιων φορέων να βρεθεί εναλλακτικός συνεργάτης για το σύνολο της περιόδου απέβησαν άκαρπες, καθώς οι ενδιαφερόμενοι δεν μπορούσαν να δεσμευτούν για το σύνολο του καλοκαιριού ή να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της μεταφοράς όπως για παράδειγμα το ΚΤΕΛ Καρδίτσας στο οποίο η ίδια η κ. Μπαζή απευθύνθηκε.

Προκειμένου λοιπόν να διασφαλιστεί η μεταφορά των μελών, αποφασίστηκε η υιοθέτηση ενός ευέλικτου μοντέλου ανάθεσης με ανάθεση ανά εκδρομή όπου οι υπηρεσίες θα παρέχονται πλέον μεμονωμένα ανά δρομολόγιο, αντί για μια συνολική σύμβαση καθώς επίσης και τροποποίηση προϋπολογισμού με το συνολικό κόστος για την παροχή της υπηρεσίας να καθορίζεται στα 2.500 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Από τα χρήματα αυτά, τα 750€ αποτελούν τη συμμετοχή του Δήμου Καρδίτσας ενώ το ποσό που θα καταλογίζεται σε κάθε ένα από τα μέλη του ΚΑΠΗ που θα ακολουθούν στην εκδρομή ανέρχεται στα 15€ σύμφωνα με την εισήγηση.

Π.Β.

Πηγή www.karditsalive.net