Εδώ και δύο εβδομάδες περίπου έχει ξεκινήσει η διανομή φαρμάκων υψηλού κόστους και από τα ιδιωτικά φαρμακεία και όχι μόνο από αυτά του ΕΟΠΥΥ, με τους Καρδιτσιώτες που έχουν ανάγκη της συνδρομής αυτών των φαρμάκων, να έχουν δώσει τις πρώτες παραγγελίες.
Όπως ενημερώθηκε το KarditsaLive.Net από τον πρόεδρο του Φαρμακευτικού Συλλόγου Καρδίτσας κ. Γαγάτση τον πρώτο μήνα εντάχθηκαν στα ιδιωτικά φαρμακεία δυο κατηγορίες φαρμάκων και κυρίως αντικαρκινικά και κατά της σκλήρυνσης κατά πλάκας. Σταδιακά και μέσα στους επόμενους δύο μήνες θα ενταχθούν και άλλες κατηγορίες καλύπτοντας, στο τέλος του τριμήνου, το μεγαλύτερο μέρος της λίστας.
Η διαδικασία είναι πολύ απλή, μας λέει, καθώς ο ασθενής κάνει αίτηση ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα και επιλέγει και το φαρμακείο που θέλει να το παραλάβει. Μέσω της ίδιας πλατφόρμας το φαρμακείο ενημερώνεται, παραγγέλνει το φάρμακο και ο ασθενής το παραλαμβάνει από το φαρμακείο χωρίς καμία επιβάρυνση και λαμβάνοντας τις σχετικές οδηγίες για την χρήση του.
Ήδη, τονίζει, έχουν γίνει κάποιες παραγγελίες, αλλά, όπως είναι κατανοητό είναι πολύ νωρίς ακόμα για να μιλήσουμε για πλήρη εφαρμογή.
Ύφεση στις ιώσεις
Εν τω μεταξύ η εικόνα που σχηματίζεται από την κίνηση στα φαρμακεία του νομού δείχνει ότι το τελευταίο δεκαήμερο υπάρχει σημαντική ύφεση στις ιώσεις. Υπήρχε, μας λέει ο κ. Γαγάτσης ένα μεγάλο διάστημα έξαρσης της γρίπης Β και του ιού RSV αλλά και νωρίτερα του COVID-19. Το τελευταίο όμως διάστημα μοιάζει να αμβλύνεται η κατάσταση αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα για να πούμε ότι έχουμε αφήσει πίσω τις ιώσεις.
Π.Κ.















