Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση ανακατασκευής του Κέντρου Υγείας Φαρσάλων

Oλοκληρώθηκε η πρώτη φάση της πλήρους ανακατασκευής του Κέντρου Υγείας Φαρσάλων και ήδη έχουν μεταφερθεί, οι υπηρεσίες από την προσωρινή δομή λειτουργίας.

Στο Κ.Υ. Φαρσάλων βρέθηκε την Κυριακή ο διοικητής της 5ης Υγειονομικής Περιφέρειας κ. Φώτης Σερέτης, προκειμένου να επιθεωρήσει την πρόοδο των εργασιών.

 “Όπως είχαμε δεσμευτεί η προσωρινή λειτουργία του διήρκησε δύο μήνες, μέχρι τέλους Μαΐου 2026. Η ολοκλήρωση συνολικά του έργου θα πραγματοποιηθεί εντός του επόμενου διμήνου. Οι εργασίες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς” δήλωσε ο κ. Σερέτης 

Οι εργασίες συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς.  

www.ertnews.gr

Πηγή www.ertnews.gr