Η αναστολή δωρεάν μεταφοράς των μαθητών του νομού Καρδίτσας με το υπεραστικό ΚΤΕΛ τέθηκε σε ισχύ την Πέμπτη 12 Μαρτίου, καθώς δεν βρέθηκε άμεσα λύση μεταξύ της επιχείρησης και της περιφέρειας για την καταβολή των μεταφορικών.
Ήδη στα σχολεία επικρατεί αναβρασμός και όπως ενημερωθήκατε από το KarditsaLive.Net τόσο μαθητές όσο και Σύλλογοι Γονέων κινητοποιούνται και ζητούν την εξεύρεση λύσης.
Το πρωί της Πέμπτης (12/3), στο περιθώριο της εκδήλωσης για το ΕΣΠΑ στην πόλη μας, το KarditsaLive.Net, όπως και άλλα τοπικά μέσα, απευθύνθηκε στον περιφερειάρχη κ. Κουρέτα, ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι υπάρχει προοπτική εξεύρεσης λύσης αλλά δεν θέλησε να προχωρήσει σε καμία άλλη δήλωση ή διευκρίνιση.
Από την πλευρά του υπεραστικού ΚΤΕΛ, ο πρόεδρος κ Πεσλής, σε επικοινωνία που είχαμε μαζί του, ξεκαθάρισε πως την δεδομένη χρονική στιγμή δεν υπάρχει κάποια συμφωνία, ούτε τέθηκε προς συζήτηση κάποια λύση που να είναι κοντά σε αυτά που διεκδικεί η επιχείρηση.
Τέλος, σε ότι αφορά τις δύο άμεσα εμπλεκόμενες πλευρές, ο κ. Τέλιος μας είπε πως από πλευρά της Περιφέρειας γίνεται κάθε δυνατή προσπάθεια για την εξασφάλιση της μεταφοράς των μαθητών.
Εν τω μεταξύ οι επικεφαλής των δύο Διευθύνσεων εκπαίδευσης, με τους οποίους επίσης μιλήσαμε, εξέφρασαν την αγωνία τους για τις εξελίξεις, επισημαίνοντας παράλληλα πως δεν είναι δική τους αρμοδιότητα για να μπορέσουν να παρέμβουν.
Ο κ. Γκόλτσος για την Πρωτοβάθμια τόνισε ότι με το υπεραστικό ΚΤΕΛ μεταφέρονται μαθητές 16 σχολείων της περιφέρειας (συνολικά 170-180 παιδιά) και σε δειγματοληπτικό έλεγχο που έγινε στα μισά από αυτά διαπιστώθηκε ότι ένας αριθμός μαθητών, μικρός, δεν μεταφέρθηκε σήμερα.
Επισήμανε όμως πως αύριο Παρασκευή είναι προγραμματισμένη πέραν των άλλων η μεταφορά μαθητών από σχολεία εκτός πόλης στο κολυμβητήριο και κανείς δεν γνωρίζει τι θα γίνει. Μάλιστα σημείωσε πως από την Δευτέρα 16 Μαρτίου, ξεκινά η Τρίτη φάση του προγράμματος εκμάθησης κολύμβησης στο οποίο συμμετέχουν τα περισσότερα εκτός πόλης σχολεία.
Από την πλευρά της Δευτεροβάθμιας η κ. Ξυνοπούλου τόνισε ότι τα σχολεία ενημέρωσαν κάθε γονιό για το πρόβλημα, έχει ενημερωθεί και η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης και αναμένουμε τις εξελίξεις.
Σημειώνουμε ότι με ανακοίνωσή της η Ένωση Συλλόγων Γονέων & Κηδεμόνων Μαθητών Δήμου Καρδίτσας καλεί σε κινητοποίηση την Παρασκευή (13/3) και ώρα 12 μ. στο κτίριο της Αντιπεριφέρειας Καρδίτσας.
Π.Κ.















