Στην Τεχνική Υπηρεσία παρέπεμψε την επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας κ. Κορλού, ο δήμαρχος Αργιθέας κ. Στεργίου, προκειμένου να ενημερωθεί για οποιαδήποτε εξέλιξη στην πορεία των έργων, με αφορμή ερώτημά της στην ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας.
Η αναλυτική ερώτηση της κ. Κορλού ανέφερε τα εξής:
Έργα σε εξέλιξη στο Δήμο Αργιθέας.
Α) Για τα έργα για τα οποία έχουν ήδη υπογραφεί συμβάσεις με τους εργολάβους ζητάμε να μας ενημερώσετε αναλυτικά: α) πότε υπογράφηκαν οι συμβάσεις με τους εργολάβους και πόσες παρατάσεις δόθηκαν για το καθένα, β) πόσα και ποιά έργα ανατέθηκαν με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης χωρίς προηγούμενη δημοσίευση και με απευθείας ανάθεση και ποια με ανοικτό διαγωνισμό, γ) σε ποια απ’ αυτά εκτελούνται εργασίες απ’ τους εργολάβους , δ) σε ποιά δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη οι εργασίες και πότε πρόκειται να γίνει αυτό και ε) σε όσα έργα είναι σε εξέλιξη τί ποσοστό της σύμβασης έχουν καλύψει οι εργασίες.
Β) Επίσης να μας ενημερώσετε για τυχόν έργα για τα οποία δεν έχουν υπογραφεί ακόμη συμβάσεις με τους εργολάβους.
Επ’ αυτών ο κ. Στεργίου τόνισε ότι το κομμάτι των συμβάσεων είναι αναρτημένο στην «Διαύγεια» και η κ. Κορλού μπορεί να ενημερωθεί, ενώ τα εν εξελίξει έργα είπε ότι καθημερινά διαφοροποιούνται και η Τεχνική Υπηρεσία θα θέσει στην διάθεση της κ. Κορλού όλα τα στοιχεία την χρονική στιγμή που θα της ζητηθεί.
Σε ότι αφορά στο δεύτερο σκέλος της ερώτησής της μίλησε για δύο έργα που δεν έχουν υπογραφεί συμβάσεις και συγκεκριμένα την ΣΑΤΑ Αχελώου και μία χρηματοδότηση μετά από φυσική καταστροφή στην Καλή Κώμη.
Από την πλευρά της η κ. Κορλού είπε ότι αυτό δεν είναι ενημέρωση, ότι θεωρεί πως το ερώτημά της δεν απαντήθηκε και χαρακτήρισε απαράδεκτο να μην παρίσταται στην συνεδρίαση η Τεχνική Υπηρεσία από την στιγμή που υπήρχε ερώτημα της αρμοδιότητάς της.
Τέλος, τόνισε ότι θα ζητήσει εγγράφως στοιχεία και για το που βρίσκεται μία χρηματοδότηση 130.000 από τον Daniel.
Π.Κ.















