Προγραμματισμένη διακοπή ηλεκτροδότησης θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 7 Μαρτίου 2026 σε τμήμα του Δήμου Παλαμά από το ΔΕΔΔΗΕ.
Συγκεκριμένα:
Από ώρα 08:00 έως 15:00 θα σημειωθεί διακοπή της ηλεκτροδότησης στην ΤΚ Παλαμά καθώς επίσης στο δρόμο της εισόδου του Παλαμά από Καρδίτσα, στο δρόμο της εισόδου του Παλαμά από Ιτέα και περιφερειακά προς Βλοχό, Μεταμόρφωση, Κοσκινά καθώς επίσης και σε αρδευτικά, επιχειρήσεις, κτηνοτροφικές μονάδες, Φ/Β, κτλ.
Σημείωση από το ΔΕΔΔΗΕ: Ενώ καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για τη συντομότερη επανηλεκτροδότηση, εντούτοις, επιβάλλεται μεγάλη προσοχή, θεωρώντας ότι σε όλη την προγραμματισμένη διάρκεια διακοπής, οι αγωγοί είναι υπό τάση!















