Τη διοργάνωση πανελλαδικού συλλαλητηρίου με τη συμμετοχή τρακτέρ στην Αθήνα τον Φεβρουάριο, θα προτείνουν οι αγρότες της Καρδίτσας στη νέα πανελλαδική σύσκεψη των μπλόκων, που θα γίνει την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου στη Νίκαια Λάρισας.
Η απόφαση ελήφθη στη σημερινή (2/2) παγκαρδιτσιώτικη σύσκεψη που διοργάνωσε στις 7.30 το απόγευμα, η ΕΟΑΣΚ στον Παλαμά, όπου τέθηκαν επί τάπητος όλα τα «ανοιχτά» ζητήματα, μετά των αγώνα που έδωσαν στο μπλόκο Ε-65 για 55 ημέρες.
Η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων ήταν γεμάτη από εκπροσώπους αγροτικών συλλόγων του νομού, οι οποίοι έστειλαν μήνυμα στους κυβερνώντες πως ο αγώνας θα συνεχιστεί.
Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης έγινε η αποτίμηση των κινητοποιήσεων, καθώς και σφαιρική ενημέρωση για τη συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία σήμερα το μεσημέρι με τον ΥπΑΑΤ Κώστα Τσιάρα.
Λ.Μ.















