Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Συλλαλητήριο στην Αθήνα με τρακτέρ, προτείνουν οι αγρότες της Καρδίτσας

Τη διοργάνωση πανελλαδικού συλλαλητηρίου με τη συμμετοχή τρακτέρ στην Αθήνα τον Φεβρουάριο, θα προτείνουν οι αγρότες της Καρδίτσας στη νέα πανελλαδική σύσκεψη των μπλόκων, που θα γίνει την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου στη Νίκαια Λάρισας.

 

Η απόφαση ελήφθη στη σημερινή (2/2) παγκαρδιτσιώτικη σύσκεψη που διοργάνωσε στις 7.30 το απόγευμα, η ΕΟΑΣΚ στον Παλαμά, όπου τέθηκαν επί τάπητος όλα τα «ανοιχτά» ζητήματα, μετά των αγώνα που έδωσαν στο μπλόκο Ε-65 για 55 ημέρες.

.Η αίθουσα πολλαπλών χρήσεων ήταν γεμάτη από εκπροσώπους αγροτικών συλλόγων του νομού, οι οποίοι έστειλαν μήνυμα στους κυβερνώντες πως ο αγώνας θα συνεχιστεί.

Κατά τη διάρκεια της σύσκεψης έγινε η αποτίμηση των κινητοποιήσεων, καθώς και σφαιρική ενημέρωση για τη συνάντηση που είχε αντιπροσωπεία σήμερα το μεσημέρι με τον ΥπΑΑΤ Κώστα Τσιάρα.

Λ.Μ.

 

Πηγή www.karditsalive.net