Τα νέα από το Βελεστίνο και τον Δήμο Ρήγα Φεραίο

Σφοδρή επίθεση Σωλήνη για την καθαριότητα στο Νότιο Πήλιο – «Βαριά ασθενής ο Δήμος ενόψει τουριστικής περιόδου»

Σκληρή κριτική στη δημοτική αρχή άσκησε ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας στο Δημοτικό Συμβούλιο Νοτίου Πηλίου, Γιάννης Σωλήνης, με αφορμή – όπως επισημαίνει – τη συνεχιζόμενη υποβάθμιση της καθαριότητας σε δημοτικές ενότητες του Δήμου, λίγες μόλις εβδομάδες πριν από την έναρξη της τουριστικής περιόδου.

Κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνεδρίασης Λογοδοσίας, ο κ. Σωλήνης έθεσε εκ νέου το ζήτημα, σημειώνοντας ότι το πρόβλημα έχει αναδειχθεί επανειλημμένα στο παρελθόν «χωρίς να έχει ιδρώσει το αυτί» – όπως χαρακτηριστικά αναφέρει – του Δημάρχου και των αρμόδιων Αντιδημάρχων.

Σύμφωνα με τον ίδιο, σε κεντρικά σημεία του Δήμου οι κάδοι απορριμμάτων παραμένουν γεμάτοι για ημέρες, δημιουργώντας εικόνα εγκατάλειψης που πλήττει τόσο την καθημερινότητα των κατοίκων όσο και την εικόνα της περιοχής προς τους επισκέπτες.

Ιδιαίτερη αναφορά κάνει και στον στόλο των απορριμματοφόρων, υποστηρίζοντας ότι τα περισσότερα οχήματα βρίσκονται επί μακρόν σε συνεργεία, με συνεχείς βλάβες, καθώς – όπως σημειώνει – πρόκειται για ιδιαίτερα παλαιά οχήματα, τα οποία χαρακτηρίζει «σαπάκια». Μάλιστα, επικρίνει τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, αναφέροντας ότι η μακροχρόνια επισκευή βαφτίζεται «συντήρηση», ενώ κάνει λόγο και για οχήματα που παραχωρήθηκαν από άλλους Δήμους πριν οδηγηθούν στην απόσυρση.

Πέραν του εξοπλισμού, ο κ. Σωλήνης υπογραμμίζει και τη συνεχή μείωση του ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα καθαριότητας, κάνοντας λόγο για σοβαρές ελλείψεις προσωπικού που δυσχεραίνουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση.

Στο ίδιο πλαίσιο, κατηγορεί τη δημοτική αρχή ότι επιλέγει να διαθέτει πόρους σε «ασφαλτοστρώσεις της κακιάς ώρας», οι οποίες – όπως αναφέρει – ωφελούν περιορισμένο αριθμό πολιτών, αντί να επενδύσει στην ανανέωση του στόλου και στην ενίσχυση των υπηρεσιών καθαριότητας. Σύμφωνα με τον ίδιο, η προμήθεια πέντε νέων απορριμματοφόρων θα κόστιζε περίπου 900.000 ευρώ – ποσό που, όπως υποστηρίζει, έχει αναφερθεί και από τον ίδιο τον Δήμαρχο – και θα μπορούσε να καλύψει τις ανάγκες της επόμενης δεκαετίας, αξιοποιώντας παράλληλα διαθέσιμα χρηματοδοτικά προγράμματα.

Κλείνοντας, ο επικεφαλής της ελάσσονος μειοψηφίας κάνει λόγο για «ευκαιριακή πολιτική» της δημοτικής αρχής, υποστηρίζοντας ότι οι επιλογές της δεν υπηρετούν το συλλογικό συμφέρον, αλλά ωφελούν «ελάχιστους και κυρίως τους ίδιους και τους μεγαλο-προμηθευτές εργολάβους».

Το ζήτημα της καθαριότητας αναμένεται να επανέλθει στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο, καθώς η τουριστική σεζόν στο Νότιο Πήλιο πλησιάζει και οι πιέσεις από τοπικές κοινωνίες και επαγγελματίες αυξάνονται.

Πηγή www.thenewspaper.gr